NYAB allekirjoitti puitesopimuksen Stockholm Vatten & Avfallin kanssa

NYAB on allekirjoittanut kaivuu- ja putkitöitä koskevan puitesopimuksen Stockholm Vatten & Avfallin kanssa, joka on yksi Ruotsin johtavista vesi- ja jätehuoltoyhtiöistä. Viiden vuoden puitesopimuksen maksimiarvo on yhteensä 1,5 miljardia Ruotsin kruunua, joka jakautuu kolmelle eri urakoitsijalle. NYAB on yksi kolmesta valitusta urakoitsijasta.

Puitesopimukseen kuuluu vesi- ja viemäriputkien kaivuu- ja putkenlaskutyöt sekä niihin liittyvät maanrakennustyöt Stockholm Vatten & Avfallin huoltoverkostossa. Stockholm Vatten & Avfall toimittaa joka päivä ympäri vuoden 1,5 miljoonalle tukholmalaiselle puhdasta ja hyvää vesijohtovettä, puhdistaa jätevedet ja huolehtii jätteiden käsittelystä.

"Harjoitamme yhteiskunnallisesti tärkeää liiketoimintaa, jossa kaikki toimittajamme ovat mukana ja osallistuvat työhömme kestävän kaupungin puolesta. Odotamme innolla yhteistyötä NYABin kanssa uuden puitesopimuksen myötä", sanoo Johanna Danielsson, Contract Manager, Stockholm Vatten och Avfall.

"Olemme iloisia voidessamme osallistua yhteiskunnan kehittämiseen Tukholman alueella ja puhtaamman tulevaisuuden rakentamiseen yhdessä Stockholm Vatten & Avfallin kanssa.  Tämä on strategisesti tärkeä sopimus NYABille, joka tuo volyymeja meille usean tilikauden yli. Sopimus mahdollistaa nopean kasvun jatkumisen ja on osoitus korkeasta osaamisestamme vesi- ja jätevesialalla. Ammattitaitoinen henkilöstömme odottaa innoissaan, että voimme tarjota palveluitamme tehokkaasti ja laadukkaasti, jatkamme kasvuamme yrityksenä ja vahvistamme NYAB-brändiä edelleen Tukholman alueella", sanoo Johan Skoog, Business Area Manager, NYAB Mälardalen.

Sopimus on voimassa 1.9.2023 alkaen aina vuoden 2028 loppuun asti.

Avainsanat: