NYABille monivuotiset energiaprojekteja koskevat puitesopimukset

NYAB Sverige on tehnyt paikallisia sähköverkkoprojekteja Pohjois-Norlannissa ja malmikenttäalueella koskevat puitesopimukset. Kolmivuotisiin sopimuksiin sisältyy neljä lisävuotta sisältävä jatko-optiomahdollisuus ja niillä varmistetaan yhteensä 195 miljoonan kruunun projektivolyymi alkuperäisen sopimuskauden aikana.

Asiakkaana toimii Vattenfall Eldistribution, ja puitesopimukset kattavat vuoden 2027 loppuun jatkuvan sopimuskauden. Sopimusten myötä varmistetut vuosittaiset projektivolyymit ovat suuruudeltaan 40 miljoonaa kruunua Pohjois-Norlannissa ja 25 miljoonaa kruunua malmikenttäalueella. Projektit toteutetaan joko yksikköhintasopimuksina tai avaimet käteen -sopimuksina.

Olemme erittäin tyytyväisiä saatuamme Vattenfall Eldistributionin luottamuksen. Odotamme innolla pääsevämme jatkamaan asiakassuhdetta ja menestyksekästä yhteistyötämme. Ottaen huomioon alueella tapahtuva energiaa ja sähköistämistä koskeva kehitys, olemme valmiita tukemaan Vattenfall Eldistributionia, vaikka volyymit ylittäisivät merkittävästi varmistetun tason. Monivuotiset sopimukset ovat aina olleet keskeinen osa NYABin kasvustrategiaa, nykyisin myös energiasektorilla, ja niillä luodaan synergioita kasvavalle projektitoiminnallemme ja näin ollen kehitetään liiketoimintaamme”, kommentoi Stefan Helmvall, NYABin energialiiketoiminnan työpäällikkö.

Lisätietoja

Stefan Helmvall, energialiiketoiminnan työpäällikkö, NYAB Sverige, +46 (0)70 248 51 81, Stefan.helmvall@nyabgroup.com

NYAB mahdollistaa yhteiskunnan kehittymisen tuleville sukupolville, ja sillä on laaja kokemus monimutkaisista ja vaativista hankkeista. NYAB tarjoaa kestävää infrastruktuuria, teollisuusrakentamista ja uusiutuvaa energiaa koskevia suunnittelun, rakentamisen ja kunnossapidon palveluita, ja edistää siten vihreää siirtymää. NYAB toimii Ruotsissa ja Suomessa sekä yksityisellä että julkisella sektorilla.