Skarta Group Oyj: Hallituksen järjestäytymiskokouksen päätökset

Skarta Group Oyj
15.07.2021 kello 16.35

Skarta Group Oyj: Hallituksen järjestäytymiskokouksen päätökset

Skarta Group Oyj:n ylimääräisessä yhtiökokouksessa 13.7.2021 valittu hallitus on 15.7.2021 pitämässään järjestäytymiskokouksessa päättänyt valita hallituksen puheenjohtajaksi Markku Kankaalan.

Hallituksen suorittaman riippumattomuusarvion mukaan hallituksen jäsenet ovat riippumattomia yhtiöstä, yhtiön toimivasta johdosta ja sen merkittävistä, yli 10 prosenttia osakkeista ja äänistä edustavista osakkeenomistajista Markku Kankaalaa lukuun ottamatta. Markku Kankaala omistaa 21,2 prosenttia Andament Group Oy:stä, joka on Skarta Group Oyj:n 15.7.2021 toteutetun suunnatun osakeannin myötä yhtiön suurin osakkeenomistaja 49 prosentin omistusosuudella.

• Markku Kankaala, hallituksen puheenjohtaja, Skarta Group Oyj, +358 (0)40 068 5719, markku@kankaala.fi

Tietoja julkaisijasta Skarta Group Oyj

Skarta lyhyesti

Skarta on puhtaan tulevaisuuden rakentaja, jolla on vuosikymmenien kokemus vaativista rakennushankkeista. Rakennamme puhtaampaa tulevaisuutta – elinympäristöä, johon kuuluvat puhdas vesi ja energia sekä kestävä infrastruktuuri. Keskitymme liiketoiminnassamme erikoisrakentamisen lisäksi muun muassa hiilineutraaleihin teollisuus- ja tuulivoimahankkeisiin. Tavoittelemme kannattavaa kasvua ja näemme erinomaisia kasvumahdollisuuksia kaikilla liiketoiminta-alueillamme. Skartan pääkonttori sijaitsee Oulussa ja sillä on tällä hetkellä yli 150 työntekijää eri toimipisteissä Suomessa ja Ruotsissa.

Skarta Group Oyj:n Hyväksyttynä Neuvonantajana toimii Augment Partners AB, info@augment.se, puh. +46 8 604 22 55.