Skarta Group Oyj:n hallitus on perustanut palkitsemisvaliokunnan

Skarta Group Oyj
20.08.2021 kello 17.00

Skarta Group Oyj:n hallitus on perustanut palkitsemisvaliokunnan

Skarta Group Oyj:n hallitus on 20.8.2021 pidetyssä kokouksessaan päättänyt perustaa palkitsemisvaliokunnan. Palkitsemisvaliokunnan jäseninä toimivat hallituksen jäsenet Matti Manninen, Jari Suominen ja Martti Haapala, joista Matti Manninen toimii valiokunnan puheenjohtajana. Palkitsemisvaliokunnan ensisijaisena tehtävänä on keskittyä Skarta-konsernissa käyttöön otettavien palkitsemis- ja kannustinjärjestelmien valmisteluun.

Tietoja julkaisijasta Skarta Group Oyj

Skarta on puhtaan tulevaisuuden rakentaja, jolla on vuosikymmenien kokemus vaativista rakennushankkeista. Rakennamme puhtaampaa tulevaisuutta – elinympäristöä, johon kuuluvat puhdas vesi ja energia sekä kestävä infrastruktuuri. Keskitymme liiketoiminnassamme erikoisrakentamisen lisäksi muun muassa hiilineutraaleihin teollisuus- ja tuulivoimahankkeisiin. Tavoittelemme kannattavaa kasvua ja näemme erinomaisia kasvumahdollisuuksia kaikilla liiketoiminta-alueillamme. Skartan pääkonttori sijaitsee Oulussa ja sillä on tällä hetkellä yli 150 työntekijää eri toimipisteissä Suomessa ja Ruotsissa.

Skarta Group Oyj:n Hyväksyttynä Neuvonantajana toimii Augment Partners AB, info@augment.se, puh. +46 8 604 22 55