Skarta Group Oyj:n ylimääräisen yhtiökokouksen päätökset

Skarta Group Oyj
17.03.2022 kello 11.35

Skarta Group Oyj:n ylimääräisen yhtiökokouksen päätökset

Skarta Group Oyj:n (”Yhtiö”) 17.3.2022 pidetty ylimääräinen yhtiökokous teki seuraavat NYAB Sverige AB:n hankintaa koskevan yritysjärjestelyn toteuttamiseksi tarvittavat päätökset:

• hallituksen valtuuttaminen päättämään enintään 414 244 098 Yhtiön uuden osakkeen antamisesta maksullisessa suunnatussa osakeannissa NYAB Sverige AB:n osakkeenomistajille
  • yritysjärjestelyn hyväksyminen sekä hallituksen valtuuttaminen toteuttamaan sen täytäntöönpanon edellyttämät toimet ja vahvistamaan täytäntöönpano tarpeellisten edellytysten täytyttyä

Lisäksi yhtiökokous teki seuraavat päätökset, jotka päätettiin tulevan voimaan ja ilmoitettavan rekisteröitäväksi, kun Yhtiön hallitus on vahvistanut NYAB Sverige AB:n hankintaa koskevan yritysjärjestelyn täytäntöönpanon edellytysten täyttyneen:

• yhtiöjärjestyksen muuttaminen siten, että yhtiön nimi on SkartaNYAB Oyj, ruotsiksi SkartaNYAB Abp ja englanniksi SkartaNYAB Plc.
  • hallituksen jäsenten valitseminen siten, että hallituksen jäsenet Markku Kankaala ja Jari Suominen jatkavat hallituksen jäseninä ja uusiksi hallituksen jäseniksi valitaan Jukka Juola, Johan Larsson, Johan K Nilsson, Mikael Ritola ja Aarne Simula.

Kaikki yhtiökokouksen päätökset tehtiin yksimielisesti Yhtiön 21.2.2022 toimittamaan yhtiökokouskutsuun sisällytettyjen ehdotusten mukaisesti. Pöytäkirja yhtiökokouksen päätöksistä julkaistaan osoitteessa skartagroup.fi/yhtiokokous/ viimeistään 31.3.2022.

Tietoja julkaisijasta Skarta Group Oyj

Skarta on puhtaan tulevaisuuden rakentaja, jolla on vuosikymmenien kokemus vaativista rakennushankkeista. Strategiamme pohjautuu vahvaan erikoisrakentamisosaamiseen ja tavoitteenamme on laajentaa toimintaamme tuulivoiman, aurinkoenergian ja vetyratkaisujen arvoketjussa kohti puhtaan energian kokonaishankkeita, joissa näemme erinomaisia kasvumahdollisuuksia. Skartan pääkonttori sijaitsee Oulussa ja sillä on yli 180 työntekijää eri toimipisteissä Suomessa ja Ruotsissa.

Skarta Group Oyj:n Hyväksyttynä Neuvonantajana toimii Augment Partners AB, info@augment.se, puh. +46 8 604 22 55