NYAB Oyj: Arvopaperimarkkinalain 9 luvun 10 § mukainen ilmoitus

YHTIÖTIEDOTE
30.05.2024 kello 10:40

NYAB Oyj: Arvopaperimarkkinalain 9 luvun 10 § mukainen ilmoitus

NYAB Oyj on vastaanottanut Jukka Juolalta liputusilmoituksen, jonka mukaan hänen määräysvallassaan olevan Andament Oy:n osuus NYAB Oyj:n osakkeista ja äänistä on 24.5.2024 alittanut 10 %:n liputusrajan ko. yhtiön ja sen määräysvallassa olevan Vivida Holding Oy:n välillä tehtyjen liiketoimien seurauksena.

Liputusvelvollisen suora ja välillinen omistus

% osakkeista ja äänistä % osakkeista ja äänistä rahoitusvälineiden kautta Yhteenlaskettu %-osuus Kohdeyhtiön osakkeiden ja äänten kokonaismäärä
Osuus liputusrajan saavuttamisen tai rikkoutumisen jälkeen 11,80 %  11,80 %  710 658 238
Edellisessä liputusilmoituksessa ilmoitettu osuus 11,87 % 0 11,87 % 706 658 238

Tiedot omistus- ja ääniosuudesta liputusrajan saavuttamisen tai rikkoutumisen jälkeen

A: Osakkeet ja äänet

Osakesarja/osakelajiISIN-koodi Osakkeiden ja äänten lukumäärä Osakkeiden ja äänten %-osuus
Suora (AML 9:5) Välillinen (AML 9:6 ja 9:7) Suora (AML 9:5) Välillinen (AML 9:6 ja 9:7)
FI4000153515 171 663 83 717 906 0,02 % 11,78 %

Tietoja liputusvelvollisesta

Koko määräysvaltaketju (ylintä määräysvaltaa käyttävästä luonnollisesta henkilöstä tai oikeushenkilöstä alkaen), jonka kautta osakkeita, äänioikeuksia tai rahoitusvälineitä hallitaan:

Nimi %-osuus osakkeista ja äänistä %-osuus osakkeista ja äänistä rahoitusvälineiden kautta Osakkeet, äänet ja rahoitusvälineet yhteensä
Jukka Juola 0,02 % 0 171 663
Andament Oy 8,86 % 0 62 957 903
Vivida Holding Oy 2,92 % 0 20 760 003

Lisätietoja

Liputusvelvollinen omistaa 94,79 % Andament Oy:n osakkeista ja Andament Oy omistaa Vivida Holding Oy:n osakkeista 56,1 %.

Tietoja julkaisijasta NYAB Oyj

NYAB Oyj:n Hyväksyttynä Neuvonantajana toimii Augment Partners AB, info@augment.se, puh. +46 8 604 22 55