NYAB Oyj: Arvopaperimarkkinalain 9 luvun 10 § mukainen ilmoitus

YHTIÖTIEDOTE
22.05.2024 kello 17:30

NYAB Oyj: Arvopaperimarkkinalain 9 luvun 10 § mukainen ilmoitus

Arvopaperimarkkinalakia on muutettu 19.4.2024 lukien siten, että lain 9 luvun mukainen huomattavia omistus- ja ääniosuuksia koskeva ilmoitusvelvollisuus soveltuu myös Nasdaq First North Growth Market Finland -markkinapaikalla kaupankäynnin kohteena olevien yhtiöiden osakkeenomistajiin sekä osakkeenomistajiin rinnastettaviin henkilöihin.

NYAB Oyj on vastaanottanut Stefan Säthergreniltä ilmoituksen hänen määräysvaltaansa kuuluvista arvopaperimarkkinalaissa määritellyt liputusrajat ylittävistä omistuksista. Ilmoitus on tehty lakimuutoksen yhteydessä sovellettavien siirtymäsäännösten mukaisesti ja koskee lakimuutoksen voimaantullessa 19.4.2024 voimassa olleita omistusosuuksia.

Liputusvelvollisen suora ja välillinen omistus

% osakkeista ja äänistä % osakkeista ja äänistä rahoitusvälineiden kautta Yhteenlaskettu %-osuus Kohdeyhtiön osakkeiden ja äänten kokonaismäärä
Osuus liputusrajan saavuttamisen tai rikkoutumisen jälkeen 10,56 %  10,56 %  706 658 238

Tiedot omistus- ja ääniosuudesta liputusrajan saavuttamisen tai rikkoutumisen jälkeen

A: Osakkeet ja äänet

Osakesarja/osakelajiISIN-koodi Osakkeiden ja äänten lukumäärä Osakkeiden ja äänten %-osuus
Suora (AML 9:5) Välillinen (AML 9:6 ja 9:7) Suora (AML 9:5) Välillinen (AML 9:6 ja 9:7)
FI4000153515 2460 74 593 940 0,00 % 10,56 %

Tietoja liputusvelvollisesta

Koko määräysvaltaketju (ylintä määräysvaltaa käyttävästä luonnollisesta henkilöstä tai oikeushenkilöstä alkaen), jonka kautta osakkeita, äänioikeuksia tai rahoitusvälineitä hallitaan:

Nimi %-osuus osakkeista ja äänistä %-osuus osakkeista ja äänistä rahoitusvälineiden kautta Osakkeet, äänet ja rahoitusvälineet yhteensä
Stefan Säthergren 0,00 % 0 0,00 %
Säthergrens Entreprenad AB 10,56 % 0 10,56 %

Lisätietoja

Liputusvelvollinen omistaa 80 % Säthergrens Entreprenad AB:sta. Ilmoitettu suoraan omistettujen osakkeiden lukumäärä sisältää 2410 kappaletta ja välillisesti omistettujen osakkeiden lukumäärä 30 000 kappaletta säästövakuutuksen kautta omistettuja osakkeita.

Tietoja julkaisijasta NYAB Oyj

NYAB Oyj:n Hyväksyttynä Neuvonantajana toimii Augment Partners AB, info@augment.se, puh. +46 8 604 22 55