NYAB Oyj: Omien osakkeiden luovutus osakepohjaisten kannustinohjelmien osallistujille

NYAB Oyj
YHTIÖTIEDOTE
13.05.2024 kello 15:00

NYAB Oyj on luovuttanut Yhtiön osakepohjaisten kannustinjärjestelmien osallistujille yhteensä 1 543 986 Yhtiön hallussa ollutta NYAB Oyj:n osaketta. Osakkeet luovutettiin Yhtiön voimassa olevan osakepalkkiojärjestelmän ensimmäiseltä, tilikaudet 2022–2023 kattavalta ansaintajaksolta.

Osakkeiden luovuttaminen perustuu NYAB Oyj:n 29.4.2024 pidetyn ylimääräisen yhtiökokouksen päätökseen 4 000 000 uuden osakkeen antamisesta Yhtiölle itselleen sekä tämän jälkeisistä osakkeiden luovuttamisista.

NYAB Oyj:n hallussa on luovutuksen jälkeen 2 456 014 Yhtiön omaa osaketta.

Tietoja julkaisijasta NYAB Oyj

NYAB mahdollistaa yhteiskunnan kehittymisen tuleville sukupolville, ja sillä on laaja kokemus monimutkaisista ja vaativista hankkeista. Tarjoamme kestävää infrastruktuuria, teollisuusrakentamista ja uusiutuvaa energiaa koskevia suunnittelun, rakentamisen ja kunnossapidon palveluita, ja edistämme siten vihreää siirtymää. Toimimme Ruotsissa ja Suomessa sekä yksityisellä että julkisella sektorilla.

NYAB Oyj:n Hyväksyttynä Neuvonantajana toimii Augment Partners AB, info@augment.se, puh. +46 8 604 22 55