Maailman nopeimmat mustavalkotulostimet? - OKI haastaa laadulla ja kapasiteetilla

Report this content

OKI on tänä keväänä niittänyt mainetta markkinoiden kustannustehokkaimmilla ja nopeimmilla lasertulostimilla. Nyt OKI lanseeraa kaksi kustannustehokasta ja huippunopeaa mustavalkotulostinta: B930 ja B6250. Ne ovat helppokäyttöisiä ja sopivat käyttäjille, jotka tulostavat ammattitason dokumentteja ja vaativat tulostimiltaan korkeinta mahdollista mustavalkolaatua. Tunnusomaista uusille B930 ja B6250 tulostimille on korkea tulostuskapasiteetti ja toimintavarmuus. Vakuutus- ja pankkiala ovat nyt saaneet kauan toivomansa työkalut.

– Ammattitulostajat vaativat tulostimelta yhä suurempaa kapasiteettia ja kustannustehokkuutta. Siksi olemme erittäin tyytyväisiä, että voimme tarjota suomalaisille asiakkaille markkinoiden taloudellisimmat tulostimet kilpailukykyiseen hintaan. B930 ja B6250 ovat molemmat erinomaisia valintoja etenkin silloin, kun halutaan käsitellä suuria paperimääriä kuten esimerkiksi pankki- ja vakuutusalalla, sanoo maajohtaja Teemu Kaski, Suomen OKI Printing Solutionsilta.

OKI B930 tulostaa jopa 50 mustavalkoista A4-sivua minuutissa ja ensimmäinen sivu tulostuu jopa kolmessa sekunnissa. Näiden ominaisuuksien ansiosta se on kapasiteetiltaan luokkansa johtava tulostin. Laitteella voi tulostaa monia eri kokoja A6-koosta aina A3-kokoon asti, mikä merkitsee käyttäjälle suurta joustavuutta. Myös B6250 tulostimessa on nopea ensimmäisen sivun tulostus ja minuutissa saadaan jopa 30 mustavalkoista A4-sivua.

B930-tulostimen alviton suositushinta on 2 890 euroa ja B6250:n alviton hinta on 419 euroa. Tulostimet ovat OKI-jälleenmyyjillä kesäkuun lopulla.

Linkki / hig res kuvat:
B6250