Pukinkonttiin – toimistoon ja kotiin OKIlta markkinoiden nopein värilaser–pöytätulostin

Report this content

OKI lanseeraa uuden pippurisen C3450n-värilasertulostimen, joka mahdollistaa korkean tuottavuuden ja huippulaatuiset väritulosteet. Ammattitason väritulostin sopii hyvin kotiin tai pieneen toimistoon. C3540n on pienikokoinen, tyylikäs ja helppokäyttöinen tulostin, joka tulostaa nopeasti ja kustannustehokkaasti ammattitason dokumentteja.

– Ammattikäyttäjät asettavat tulostimille yhä korkeampia vaatimuksia niin toimintojen kuin kapasiteetinkin suhteen. Siksi olemme erittäin tyytyväisiä kun voimme tarjota suomalaisille asiakkaille OKI 3450n – tulostimen. Se on omassa luokassaan 50–100 prosenttia nopeampi kuin kilpailijansa, ja hintakin on sopiva, kertoo myyntipäällikkö Teemu Kaski, Suomen OKI Printing Solutionsilta.

OKI C3450n sopii henkilökohtaiseen tai pienehköjen työryhmien käyttöön silloin kun halutaan luotettava, korkean laatutason lasertulostin. Se tulostaa jopa 20 mustavalko- tai 16 värisivua minuutissa, ja ensimmäinen sivu tulostuu jopa 10 sekunnissa. Tämän vuoksi tulostin on luokkansa tehokkain. Tulostusjälki on veitsenterävä, pienintä piirtoa myöten.

C3450n tulee markkinoille marraskuun loppupäivinä ja sen alviton suositushinta on 388 euroa.

Lisätietoja:
Teemu Kaski, myyntipäällikkö, OKI Printing Solutions, puh. 0207 900 801
teemu.kaski@oki.fi, www.oki.fi

Kuva: http://www.oki.fi/fcgi-bin/public.fcgi?pid=63&cid=148&pdflag=1&prid=667
OKI Printing Solutions:
• OKI Printing Solutions on OKI Data Corporationin tavaramerkki
• OKI Data Corporationin liikevaihto on noin 1,6 miljardia dollaria (2006)
• OKI Printing Solutionsin myynti jakaantuu seuraavasti: Eurooppa 50 %, USA 24 %, Aasia 17 % ja OEM-tuotanto 9 %
• OKI Printing Solutionsilla on toimintaa maailmanlaajuisesti 120 maassa
• OKI Electric on japanilainen elektroniikkayritys, joka perustettiin 1881 ja jonka liikevaihto on noin 5,8 miljardia dollaria
• OKI Electricilla on maailmanlaajuisesti noin 21 380 työntekijää, joista 6 975 on Japanin ulkopuolella
• Lisätietoja OKIsta www.oki.fi ja www.oki.com