Tulostuskustannukset hallinnassa - Tulostusvarmuutta OKIn uusilla C5000-sarjan väritulostimilla

Report this content

OKI Printing Solutions lanseeraa useita uusia tulostimia uusimman sukupolven C5000-sarjassa. Tulostimien mukana toimitetaan kattava ohjelmistopaketti, joka sisältää mm. useita turvatoimintoja sekä töiden laskenta- ja raportointiohjelman, jonka avulla verkon pääkäyttäjät voivat seurata tulostimen käyttöä ja hallita kustannuksia. Lisäksi uudet tulostimet ovat nopeampia kuin edellisen sukupolven laitteet.

Henkilökohtaisella koodilla tulostamaan

Uutta turvallisuuspuolella on henkilökohtaisen koodin käyttäminen tulosteiden suojaamiseksi. Toiminnon avulla käyttäjä lähettää normaalisti tulostettavan tiedoston tietokoneeltaan tulostimelle, mutta tulostaminen alkaa vasta kun käyttäjä on syöttänyt oman koodinsa tulostimeen. Tämän lisäksi tulostimissa on kovalevyn varmuuspuhdistus sekä salaustoiminto.

– Uusi OKI C5000-sarja sopii hyvin kustannustietoisille työryhmille, jotka arvostavat turvallisuutta ja varmuutta. Erinomainen tulostuslaatu yhdistyy nopeuteen, jota vain kalliimmat laitteet ovat aiemmin pystyneet tarjoamaan, sanoo myyntipäällikkö Teemu Kaski OKI Printing Solutionsilta.

Käyntikorteista bannereihin

C5000-sarjan laitteiden tulostustarkkuus on 1200 x 600 dpi. Edistyksellinen ProQ2400 Multilevel -tekniikka antaa erinomaisen tulostuslaadun. Tulostimet pystyvät käsittelemään laajan valikoiman erilaisia materiaaleja: tulostusmateriaali voi olla paksuudeltaan jopa 203 g/m². Laitteiden mukana toimitettavalla Template Manager -ohjelmalla on helppoa itse sunnitella ja tulostaa esimerkiksi käyntikortteja, CD-etikettejä ja jopa 1,2 metrin pituisia bannereita. Kaksipuolinen tulostus on vakiona osassa sarjan malleista, ja muihin malleihin se on mahdollista saada lisälaitteena.

Helppoja käyttää luotettavuudesta tinkimättä

Kaikki C5000-sarjan mallit voidaan yhdistää verkkoon. Tulostimet ovat todella helppokäyttöisiä, ja myös niiden asentaminen on helppoa ja yksinkertaista. Lisäksi tulostinajurin kautta pääsee suoraan laitekohtaiseen online-tukipalveluun, jonka kautta käyttäjät saavat nopeasti vastauksen useimpiin kysymyksiinsä.

PrintSuperVision –ohjelman avulla verkon pääkäyttäjien on helppoa valvoa ja hallinnoida tulostimia. Ohjelma lähettää sähköpostiviestin, mikäli paperi tai väriaine on lopussa tai tulostin tarvitsee muuta huoltoa. OKIn yksivaiheinen LED-tekniikka vähentää paperitukosten riskiä ja lisää luonnollisesti luotettavuutta.

OKI C5000-sarjan tulostusnopeus on jopa 32 mustavalko- ja 26 värisivua minuutissa, ja ensimmäinen sivu tulostuu jopa 8 sekunnissa. Siksi tulostinten suorituskyky on omassa kategoriassaan huippuluokkaa. C5650- ja C5750-mallit sopivat etupäässä mustavalkotulostusta tarvitseville käyttäjille, joille väritulostus on lisäetu, kun taas C5850- ja C5950-mallit sovelutavat erinomaisesti työryhmille, jotka tarvitsevat pääosin väritulostusta.

Uudet OKI C5000-sarjan tulostimet tulevat markkinoille syksyn aikana. Tulostimien suositushinta on alkaen 460 euroa (alv. 0%).

Lisätietoja:
Teemu Kaski, myyntipäällikkö, OKI Printing Solutions, puh. 0207 900 801
teemu.kaski@oki.fi, www.oki.fi

OKI Printing Solutions:
• OKI Printing Solutions on OKI Data Corporationin tavaramerkki
• OKI Data Corporationin liikevaihto on noin 1,6 miljardia dollaria (2006)
• OKI Printing Solutionsin myynti jakaantuu seuraavasti: Eurooppa 50 %, USA 24 %, Aasia 17 % ja OEM-tuotanto 9 %
• OKI Printing Solutionsilla on toimintaa maailmanlaajuisesti 120 maassa
• OKI Electric on japanilainen elektroniikkayritys, joka perustettiin 1881 ja jonka liikevaihto on noin 5,8 miljardia dollaria
• OKI Electricilla on maailmanlaajuisesti noin 21 380 työntekijää, joista 6 975 on Japanin ulkopuolella
• Lisätietoja OKIsta www.oki.fi ja www.oki.com

OKI Printing Solutions Suomessa

OKI Printing Solutions on tulostin-, faksi- ja monitoimilaiteratkaisujen maahantuoja. Tuotevalikoimaan kuuluu laitteiden lisäksi erilaiset tulostusta ja asiakirjojenhallintaa helpottavat apuohjelmat. Tuotteet on suunnattu yrityksille ja organisaatioille sekä yksityisellä että julkisella sektorilla, mutta ne sopivat myös kotikäyttöön. Jälleenmyynti toteutetaan tukkumyyntiverkoston ja vähittäiskauppiaiden välityksellä koko maassa.

OKI Printing Solutionsin kauppanimi Suomessa on OKI Systems (Finland) Oy ja yrityksen toimisto sijaitsee Helsingissä.

--tiedote päättyy tähän -