Asuuko Arvin pannuhuoneessa uutisankka?

Onko Arvin pannuhuone asiallinen? Entä rällääkö Räikkönen pannuhuoneessa? Löytyykö nuoren parin pannuhuoneesta huipputekninen aurinkoöljyjärjestelmä? Miltä Suomen 260 000 öljylämmittäjän pannuhuoneet näyttävät? Öljyalan Palvelukeskus on aloittanut persoonallisen pannuhuoneen metsästyksen. Suomen persoonallisin pannuhuone -kilpailu käynnistyi kesäkuun puolivälissä ja syksyllä selviää, kenellä on Suomen omintakeisin pannuhuone. -Lämmittämisen ei tarvitse olla tiukkapipoista ja tylsää. Haluamme repäistä kesällä ja tehdä jotain tavallisesta poikkeavaa. Öljylämmittämisestä ja pannuhuoneestaan voi olla ylpeä, Öljyalan Palvelukeskuksen markkinointipäällikkö Eero Kourula toteaa hymyssä suin. Suomen persoonallisimman pannuhuoneen omistaja julkistetaan 6.11.2006. Neljä persoonallisinta voittajaa palkitaan kukin tuhannella litralla lämmitysöljyä. -Odotamme mielenkiintoisia tarinoita ja hauskoja kuvia. Ja ennen kaikkea odotamme räiskyviä nauruja. Tämän pitää olla hauskaa, Kourula jatkaa pilke silmäkulmassa. Lisätietoja: Öljyalan Palvelukeskus, Eero Otronen, puh. 040 861 8481, eero.otronen@oil.fi tai Eero Kourula, puh. 040 584 1917, eero.kourula@oil.fi. Kaikille avoimeen kilpailuun voi osallistua lähettämällä Öljyalan Palvelukeskukseen pannuhuoneeseen liittyvän kuvan tai tarinan. Öljyalan Palvelukeskuksen raati tekee 30.8.2006 mennessä lähetetyistä kuvista tai tarinoista esikarsinnan. Mukaan kisaan pääsee lähettämällä tarinan tai enintään kaksi persoonallista pannuhuonekuvaa sähköpostilla osoitteeseen pannuhuone@oil.fi tai postitse osoitteeseen: Öljyalan Palvelukeskus Oy, Lämmöllä: Pannuhuone, PL 1405, 00101 Helsinki. Kuvien mukaan tulee liittää kilpailuun osallistuvan nimi, osoite ja puhelinnumero. Lisätietoja kilpailusta: www.oil.fi