Iiris Ohranen pohjoismaisen Öljy- ja Kaasulämmitys Unionin presidentiksi

Suomalaisen teknisen tukkukaupan maahantuonti- ja myyntiliike Callidus Oy:n toimitusjohtaja Iiris Ohranen on nimitetty pohjoismaisen Öljy- ja Kaasulämmitys Unionin presidentiksi NEK27-energiakonferenssissa Norjassa Lillehammerissa. Ohranen on ensimmäinen tehtävään nimitetty nainen. Presidentin päätehtäviin kuuluu seuraavan pohjoismaisen energiakonferenssin järjestäminen Suomessa vuonna 2008 yhteistyössä Öljy- ja Kaasulämmitys Yhdistyksen jäsenistön kanssa. Konferenssi järjestetään Suomessa joka kahdeksas vuosi. -Tehtäviini kuuluu toimia energia-alan kontaktihenkilönä ja vetävänä voimana. Haluan tuoda esille sitä, miten moderneja ja ympäristöystävällisiä lämmitysmuotoja öljy- ja kaasulämmitys ovat, Iiris Ohranen kertoo. Callidus Oy on yksi suomalaisista aurinkoöljylämmitysjärjestelmien jälleenmyyjistä. Aurinkoöljylämmitys on noussut vahvasti perinteisen öljylämmityksen rinnalle. Aurinkolämpö on puhdas ja saasteeton energialähde, ja sen avulla voidaan tuottaa yli puolet vuotuisesta käyttöveden lämmittämiseen kuluvasta energiasta. Lisätietoja: Oy Callidus Ab, Iiris Ohranen, puh. (09) 374 75517, iiris.ohranen@callidus.fi