Lämmöllä-lehden artikkeleita nyt myös verkossa

Kaikkien Suomen öljylämmittäjien postiluukusta ilmestyy maaliskuussa vuoden ensimmäinen Lämmöllä-aikauslehti. Lehti kertoo rakentamisesta ja remontoinnista sekä lämmitysratkaisuista ja muista asumiseen liittyvistä kysymyksistä. Artikkeleita voi lukea nyt myös lehden verkko-osoitteessa www.lammolla.fi. Verkkosivuilla on artikkeleita paitsi öljylämmityksestä myös rakentamisesta, remontoinnista, sisustamisesta, puutarhasta ja muusta asumiseen liittyvästä. Sivuilta löytyy myös laaja Öljylämmittäjän palveluopas, joka julkaistiin lehden viime vuoden viimeisessä numerossa. Rakentamisen ja asumisen erikoislehti jaetaan osoitteellisena neljästi vuodessa lämmitysöljyä myyvien Öljy- ja Kaasualan Keskusliiton jäsenyhtiöiden lämmitysöljyasiakkaille. Lehden painos on noin 250 000 kappaletta. Lehden julkaisija on Öljyalan Palvelukeskus Oy ja kustantaja Plus-lehdet. Lisätietoja: Öljyalan Palvelukeskus Oy, puh. (09) 6226 150