ÖLJY- JA KAASUALAN KESKUSLIITON HALLITUS VUONNA 2006

Öljy- ja Kaasualan Keskusliiton syysliittokokous on valinnut keskusliiton hallituksen vuodeksi 2006. Hallituksen uudeksi puheenjohtajaksi valittiin toimitusjohtaja Risto Rinne Neste Oil Oyj:stä. Varapuheenjohtajiksi valittiin pääjohtaja Boris Diyachenko Oy Teboil Ab:stä ja toimitusjohtaja Ari Rajala ConocoPhillips Finland Oy:stä. Hallituksen muiksi jäseniksi valittiin toimitusjohtaja Birger Baisgård oy Shell ab:stä, johtaja Jarmo Honkamaa Neste Oil Oyj:stä Tehokaasu Oy:n edustajana, toimitusjohtaja Peter Hutton Oy Autotank Ab:stä Öljy- ja Kaasutekniikka ry:n edustajana, toimitusjohtaja Antero Jännes Gasum Oy:stä, toimitusjohtaja Matti Peitso Neste Markkinointi Oy:stä ja toimitusjohtaja Sakari Toivola oy Esso ab:stä. Keskusliiton toimitusjohtajana toimii dipl.ins. Jarmo Nupponen. Öljy- ja Kaasualan Keskusliitto on öljy- ja kaasualan yritysten etu- ja yhteistyöjärjestö. Sen jäseninä ovat ConocoPhillips Finland Oy (JET), oy Esso ab, Gasum Oy, Neste Markkinointi Oy, Neste Oil Oyj, oy Shell ab, Oy Teboil Ab, Tehokaasu Oy sekä Öljy- ja Kaasutekniikka ry. Lisätietoja: Öljy- ja Kaasualan Keskusliitto, tiedotuspäällikkö Mervi Tepponen, puh. (09) 6226 1515, 040 562 1060, mervi.tepponen@oil.fi