ÖLJYLÄMMITYSJÄRJESTELMÄÄ KANNATTAA UUSIA NYT

Ikääntyneen öljylämmitysjärjestelmän uusiminen pienentää öljynkulutusta ja kannattaa aina, mutta erityisesti energian hinnan ollessa tavallista korkeammalla. Tuore Lämmöllä-lehti listaa joukon asioita, jotka antavat viitteen remonttitarpeista. Lehti kertoo myös, millaisen saneerauksen takavuosien hiihtäjälegenda Helena Takalo järjesti öljylämmitystalossaan Pyhäjärvellä. Asumisen ja rakentamisen asioista kertovan Lämmöllä-aikakauslehden vuoden kolmannesta numerosta saa muutenkin paljon hyötytietoa kunnostamisesta. Öljyalan Palvelukeskuksen julkaisema lehti postitetaan syyskuun puolivälissä öljylämmittäjille ympäri maata. Neljästi vuodessa ilmestyvä Lämmöllä-lehti jaetaan lämmitysöljyä myyvien Öljy- ja Kaasualan Keskusliiton jäsenyhtiöiden lämmitysöljyasiakkaille. Tämän vuoden viimeinen numero ilmestyy marraskuussa. Maksuttoman lehden voi tilata verkosta osoitteessa www.oil.fi kohdasta Tilaa esitteitä. Lisätietoja: Öljyalan Palvelukeskus Oy, puh. (09) 6226 150