KRISTA PÄRMÄKOSKI OLVI VICHYN KEULAKUVAKSI

Suomalainen juomatalo Olvi Oyj on ollut maastohiihtäjä Krista Pärmäkosken pitkäaikaisimpia tukijoita ja nyt yhteistyö on ottanut uuden askeleen, kun Krista näkyy uudistuneen Olvi Vichyn keulakuvana.

”Yhteistyömme Olvin kanssa on kestänyt jo lähes kahdeksan vuotta! Olvi lähti pääyhteistyökumppanikseni urani tärkeimmällä hetkellä, kun olin noussut aikuisten sarjaan ja päässyt maailmancupissa ensimmäisen kerran kärjen tuntumaan, mutta taloudellisesti tilanteeni oli edelleen haastava. On ollut hienoa huomata, että Olvilla arvostetaan suomalaista huippu-urheilua sekä yksilö- että joukkuelajeissa”, Krista myhäilee.

Olvi Vichy on tuttu suomalaisille kuluttajille jo vuosikymmenien ajalta. Nyt tämä ikoninen tuotemerkki on päivittänyt ulkoasunsa. ”Olvi Vichy on klassikko, mutta halusimme uudistaa sitä tähän päivään. Uudessa designissa on elementtejä, jotka OLVI Vichyssä on ollut jo 50-luvulla. Haluamme vaalia perinteitä myös tässä hienossa tuotemerkissä”, kertoo Olvin markkinointijohtaja Olli Heikkilä.

Myös Krista Pärmäkoski luottaa vichyihin ja erityisesti Olvi Vichy + magnesium lihaksille -juomaan, joka tuo lisäpontta urheilijan palautumiseen sekä lihaskunnon tasapainottamiseen. ”Magnesium on urheilijalle tärkeää ja sitä tarvitaan paitsi harjoitus- niin myös kisakaudella. Magnesiumin tarkoitus korostuu varsinkin pitkäkestoisissa suorituksissa, kuten 30 km hiihdossa. Hiihdon aikana ei enää pelasteta tilannetta, jos magnesiumia ei ole nauttinut etukäteen jo riittävästi”, kertoo Krista.

Ikoniset OLVI Vichyt löytyvät laajasti päivittäistavarakauppojen valikoimista Suomessa.

Lisätiedot:

Olli Heikkilä, markkinointijohtaja

olli.heikkila@olvi.fi

Olli Heikkilä, markkinointijohtaja
olli.heikkila@olvi.fi

Olvi Vichy on klassikko, mutta halusimme uudistaa sitä tähän päivään.
Olli Heikkilä, markkinointijohtaja, Olvi Oyj