Olvi Oyj:n taloudellisten raporttien julkaisuajankohdat vuonna 2021

Olvi Oyj                Pörssitiedote 2.12.2020 klo 9.00

Olvi Oyj:n taloudellisten raporttien julkaisuajankohdat vuonna 2021

Olvi Oyj julkistaa vuoden 2020 tilinpäätöstiedotteen 23.2.2021.

Vuosikertomus julkaistaan viikolla 11. Vuosikertomus sisältää hallituksen toimintakertomuksen, konsernin ja emoyhtiön tilinpäätöksen sekä tilintarkastuskertomuksen tilikaudelta 1.1. – 31.12.2020. Vuosikertomus sisältää vastuullisuusraportin. Samalla julkaistaan selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä (Corporate Governance Statement) sekä palkat- ja palkkioraportti tilivuodelta 2020.

Olvi Oyj julkistaa vuonna 2021 osavuosikatsaukset:
tammi-maaliskuulta 29.4.2021, tammi-kesäkuulta 12.8.2021 ja tammi-syyskuulta 2.11.2021.

Yhtiön hallitus kutsuu koolle yhtiökokouksen. Yhtiökokouskutsu julkaistaan viikolla 11. Olvi Oyj:n varsinaisen yhtiökokouksen suunniteltu kokouspäivä on keskiviikko 31.3.2021. Yhtiökokoukseen liittyvä aineisto kootaan yhtiön verkkosivuille.

Osakkeenomistajan mahdollinen pyyntö saada vaatimansa asia Olvi Oyj:n varsinaisen yhtiökokouksen 2021 käsiteltäväksi tulee toimittaa Olvi Oyj:n hallitukselle 15.2.2021 mennessä. Pyyntö on lähetettävä perusteluineen tai päätösehdotuksineen kirjallisesti osoitteeseen Olvi Oyj, Konsernihallinto, PL 16, 74100 Iisalmi tai sähköpostitse: hallinto(at)olvi.fi.

Tilinpäätöstiedote ja osavuosikatsaukset julkistetaan arviolta klo 9.00 kyseisenä päivänä.

Olvi Oyj noudattaa 30 päivän hiljaista jaksoa ennen tulosjulkistuksia.

OLVI OYJ

Lasse Aho