Olvi Oyj:n taloudellisten raporttien julkaisuajankohdat vuonna 2022

Olvi Oyj                Pörssitiedote 8.12.2021 klo 10.30

Olvi Oyj:n taloudellisten raporttien julkaisuajankohdat vuonna 2022

Olvi Oyj julkistaa vuoden 2021 tilinpäätöstiedotteen 10.2.2022.

Vuosikertomus julkaistaan viikolla 9. Vuosikertomus sisältää hallituksen toimintakertomuksen, konsernin ja emoyhtiön tilinpäätöksen sekä tilintarkastuskertomuksen tilikaudelta 1.1. – 31.12.2021. Vuosikertomus sisältää vastuullisuusraportin. Samalla julkaistaan selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä (Corporate Governance Statement) sekä palkat- ja palkkioraportti tilivuodelta 2021.

Olvi Oyj julkistaa vuonna 2022 osavuosikatsaukset:
tammi-maaliskuulta 21.4.2022, tammi-kesäkuulta 11.8.2022 ja tammi-syyskuulta 19.10.2022.

Yhtiön hallitus kutsuu koolle yhtiökokouksen. Yhtiökokouskutsu julkaistaan viikolla 9. Olvi Oyj:n varsinaisen yhtiökokouksen suunniteltu kokouspäivä on keskiviikko 30.3.2022. Yhtiökokoukseen liittyvä aineisto kootaan yhtiön verkkosivuille.

Osakkeenomistajan mahdollinen pyyntö saada vaatimansa asia Olvi Oyj:n varsinaisen yhtiökokouksen 2022 käsiteltäväksi tulee toimittaa Olvi Oyj:n hallitukselle 31.1.2022 mennessä. Pyyntö on lähetettävä perusteluineen tai päätösehdotuksineen kirjallisesti osoitteeseen Olvi Oyj, Konsernihallinto, PL 16, 74100 Iisalmi tai sähköpostitse: hallinto(at)olvi.fi.

Tilinpäätöstiedote ja osavuosikatsaukset julkistetaan arviolta klo 9.00 kyseisenä päivänä.

Olvi Oyj noudattaa 30 päivän hiljaista jaksoa ennen tulosjulkistuksia.

Lasse Aho

Lasse Aho, toimitusjohtaja