• Olvi Oyj/

Olvi Oyj nimittää Esa Hyttisen lakiasiainjohtajaksi ja konsernin johtoryhmän jäseneksi

Olvi Oyj    Pörssitiedote 9.1.2024 klo 14.30

Muutokset hallitus/johto/tilintarkastus

Olvi Oyj:n lakiasiainjohtajaksi ja konsernin johtoryhmän jäseneksi on nimitetty oikeustieteen kandidaatti Esa Hyttinen 29.2.2024 alkaen.

Lakiasiainjohtaja on kokonaisvastuussa konsernin lakiasioista ja toimii emoyhtiön hallituksen sihteerinä. Tehtävä on yhtiössä uusi ja Esa Hyttinen raportoi yhtiön toimitusjohtaja Patrik Lundellille.

Esa Hyttinen (s. 1978) siirtyy tehtävään Tietoevry Oyj:stä, jossa hän on viimeksi toiminut apulaislakiasiainjohtajana. Esa on työskennellyt Tietoevryssä yli neljäntoista vuoden ajan erilaisissa yhtiö-, arvopaperimarkkina- ja sopimusoikeuteen, tietosuojaan ja vaatimustenmukaisuuteen liittyvissä tehtävissä sekä asiantuntijana yrityskauppojen suunnittelussa ja toteutuksessa.

Olemme erittäin iloisia saadessamme Esan joukkoomme. Esan osaaminen ja tämä uusi tehtävä tulevat olemaa tärkeässä roolissa toteuttaessamme strategiaamme ja kehittäessämme toimintaamme niin nykyisillä kuin mahdollisilla uusilla markkinoilla.

Patrik Lundell

Patrik Lundell, toimitusjohtaja, Olvi Oyj, puh. 0290 00 1050