Olvi tuo markkinoille virallisen Mörkö-fanituotteen

Olvi Oyj on solminut lisenssisopimuksen Marko ”Mörkö” Anttilan kanssa ja lanseeraa Suomessa virallisen Mörkö-fanituotteen, Kuka löi sisään? -colan. Ensimmäiset tuotteet saadaan kauppoihin heti juhannuksen jälkeisellä viikolla.

Suomen Leijonien MM-kultamitali hurmasi suomalaiset toukokuun lopulla ja joukkueen kapteeni Mörkö-Marko Anttila nousi koko Suomen sankariksi huikealla pelillään kisoissa.

Suomalainen juomavalmistaja Olvi taas on vankkumaton jääkiekon kannattaja, joka on tukenut useita kiekkojoukkueita Suomessa jo vuosien ajan. Kuka löi sisään? -colan lanseeraus on näin ollen Olville luontainen askel. ”Halusimme ehdottomasti tehdä virallisen Mörkö-tuotteen Marko Anttilan nimellä ja nimikirjoituksella varustettuna. Myös pelinumero sekä finaalipelin voittomaalin maaginen kellonaika haluttiin mukaan etikettiin. Korkkikin on kullanvärinen, koska mikäs muukaan siihen sopisi. Tuotteen myös haluttiin olevan koko perheen tuote, joten cola valikoitui sopivimmaksi”, hehkuttaa Olvin markkinointijohtaja Olli Heikkilä.

Myös itse Mörkö-Marko Anttila on innoissaan yhteistyöstä Olvin kanssa: ”Jääkiekon maailmanmestaruus on koko Suomen yhteinen juttu ja iso asia suomalaisille. Kun Olvi lähestyi minua ja kertoi ideastaan luoda koko perheen Mörkö-juoma, niin halusin ilman muuta näyttää heti vihreää valoa”, myhäilee Anttila.

Kuka löi sisään? -cola on saatavilla juhannuksen jälkeisellä viikolla myyntipisteistä kautta maan.

Lisätiedot:

Olli Heikkilä, markkinointijohtaja

olli.heikkila@olvi.fi

Avainsanat:

Lainaukset

Halusimme ehdottomasti tehdä virallisen Mörkö-tuotteen, jonka myös haluttiin olevan koko perheen tuote.
Olli Heikkilä, markkinointijohtaja, Olvi Oyj
Kun Olvi lähestyi minua ja kertoi ideastaan luoda koko perheen Mörkö-juoma, niin halusin ilman muuta näyttää heti vihreää valoa.
Marko Anttila