Sandels Pils vastaa perinteisten oluttyylien kasvavaan kiinnostukseen*

Perinteiset sekä saksalaiset oluttyylit ovat suosittuja ja arvostettuja Pint Please oluiden arviointiapplikaatiossa*. Kuluttajaa kiinnostavia oluttyylejä ovat mm. tummat saksalaiset Dunkel –oluet sekä Altbier-, Kölsch- ja Pils-oluet*. Olvi vastaa kuluttajien toiveisiin tuomalla markkinoille kotimaisen Pils –erikoisoluen Sandels-tuoteperheeseen.

Sandels Pils 4,8 % vastaa perinteisten oluttyylien kasvavaan kysyntään*. Se on rapsakasti humaloitu, suodatettu, saksalaistyyppinen Pils-olut, jonka vaalea väri tulee Pilsner-maltaasta. Katkeroainepitoisuus on 40 eli reilusti korkeampi kuin Sandels lageroluessa. Sandels Pils on pastöroimaton täysmaltainen pohjahiivaolut, joka raikkaanmakuisena maistuu +7 - +10 ˚C lämpötilaan jäähdytettynä mm. äyriäisten, sillien, silakoiden, graavikalan sekä rasvaisten kalaruokien kanssa. Tämä erikoisolutuutuus on saatavilla 0,5 l tölkissä hyvinvarustetuista päivittäistavaramyymälöistä kautta maan.

Lisätiedot: Olvi Oyj, tuoteryhmäpäällikkö Heidi Erämaa, puh. 040 842 9675, heidi.eramaa@olvi.fi

* Pint Please oluiden arviointiapplikaatio: Parhaiten arvioidut oluet alk. alle 4.7% kuukausittain Suomessa 1-12/2017