• Olvi Oyj/

Sisäpiiritieto, positiivinen tulosvaroitus: Olvi arvioi oikaistun liiketuloksen kasvavan noin 12 prosenttia edelliseen vuoteen verrattuna

Olvi Oyj    Sisäpiiritieto 29.1.2024 klo 16.00

Alustavien, tilintarkastamattomien lukujen mukaan Olvi-konsernin vuoden 2023 oikaistun liiketuloksen arvioidaan kasvavan noin 12 prosenttia edelliseen vuoteen verrattuna. Johdon aikaisempia odotuksia paremman liiketuloksen on mahdollistanut kannattavuuden parantuminen neljännellä vuosineljänneksellä.

Yhtiö on aikaisemmin julkaisemassaan osavuosikatsauksessa 17.10.2023 arvioinut Olvi-konsernin tilikauden 2023 oikaistun liiketuloksen kasvavan edellisestä vuodesta.

Yhtiö kommentoi taloudellista kehitystä seuraavan kerran vuoden 2023 tilinpäätöstiedotteen ja tilinpäätöksen julkaisun yhteydessä perjantaina 9.2.2024. Yhtiö antaa siinä yhteydessä arvion tulosnäkymistä vuodelle 2024.

Patrik Lundell, toimitusjohtaja, puh. 0290 00 1050

Tiina-Liisa Liukkonen, talous- ja tietohallintojohtaja, puh. 0290 00 1050