Tarkennus koskien Olvi Oyj:n yhtiökokouskutsun ajankohtaa

Olvi Oyj                Pörssitiedote 20.1.2021 klo 15.00

Tarkennus koskien Olvi Oyj:n yhtiökokouskutsun ajankohtaa

Olvi Oyj on 2.12.2020 julkaistussa tiedotteessa ilmoittanut yhtiökokouskutsun julkaisuajankohdat seuraavasti:

Vuosikertomus julkaistaan viikolla 11. Vuosikertomus sisältää hallituksen toimintakertomuksen, konsernin ja emoyhtiön tilinpäätöksen sekä tilintarkastuskertomuksen tilikaudelta 1.1. – 31.12.2020. Vuosikertomus sisältää vastuullisuusraportin. Samalla julkaistaan selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä (Corporate Governance Statement) sekä palkat- ja palkkioraportti tilivuodelta 2020.

Yhtiön hallitus kutsuu koolle yhtiökokouksen. Yhtiökokouskutsu julkaistaan viikolla 11. Olvi Oyj:n varsinaisen yhtiökokouksen suunniteltu kokouspäivä on keskiviikko 31.3.2021. Yhtiökokoukseen liittyvä aineisto kootaan yhtiön verkkosivuille.

Julkaisuajankohtaa tarkennetaan seuraavasti:

Vuosikertomus julkaistaan 10.3.2021 viimeistään klo 15. Vuosikertomus sisältää hallituksen toimintakertomuksen, konsernin ja emoyhtiön tilinpäätöksen, tilintarkastuskertomuksen tilikaudelta 1.1. – 31.12.2020 sekä vastuullisuusraportin. Samalla julkaistaan selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä (Corporate Governance Statement) sekä palkat- ja palkkioraportti tilivuodelta 2020.

Yhtiön hallitus kutsuu koolle yhtiökokouksen. Yhtiökokouskutsu julkaistaan 10.3.2021. Olvi Oyj:n varsinaisen yhtiökokouksen suunniteltu kokouspäivä on keskiviikko 31.3.2021. Yhtiökokoukseen liittyvä aineisto kootaan yhtiön verkkosivuille.

Olvi Oyj noudattaa 30 päivän hiljaista jaksoa ennen tulosjulkistuksia.

Lasse Aho

Lasse Aho, toimitusjohtaja