• Olvi Oyj/

Täsmennys koskien olvi oyj:n osingonmaksun toisen erän täsmäytyspäivää 1.9.2020

OLVI OYJ                  Pörssitiedote 28.8.2020 klo 13.30

TÄSMENNYS koskien olvi oyj:n osingonmaksun toisen erän täsmäytyspäivää 1.9.2020

Olvi Oyj on 27.2.2020 julkaistussa tilinpäätöstiedotteessa ilmoittanut osinkojen täsmäytyspäivät sekä osingonmaksupäivät seuraavasti:

Osinko maksetaan kahdessa erässä. Ensimmäinen erä 0,50 euroa osakkeelta maksetaan 8.5.2020 osakkeenomistajalle, joka on täsmäytyspäivänä 14.4.2020 merkitty Euroclear Finland Oy:n pitämään osakasluetteloon. Toinen erä 0,50 euroa osakkeelta maksetaan 8.9.2020 osakkeenomistajalle, joka on täsmäytyspäivänä 1.9.2020 merkitty Euroclear Finland Oy:n pitämään yhtiön osakasluetteloon.

Vaikka 30.4.2020 julkaistussa osavuosikatsauksessa toisen erän täsmäytyspäiväksi on virheellisesti ilmoitettu 2.9.2020, osingot täsmäytetään tilinpäätöstiedotteen mukaisesti 1.9.2020.

Lasse Aho

Lasse Aho
puh. 0
290 00 1050 tai 0400 203 600

NASDAQ OMX Helsinki Oy

Olvi on valmistanut juomia jo yli 140 vuotta Iisalmessa, ja nykyisin yhtiö toimii paikallisesti Suomessa, Valko-Venäjällä ja Baltian maissa. Panimomestari William Gideon Åberg ja rouvansa Onni perustivat panimon Iisalmeen vuonna 1878, jolloin Suomessa toimi noin 78 panimoa. Itsenäisenä suomalaisena niistä on säilynyt ainoastaan Olvi.