TEHO Sportilta markkinoiden ensimmäinen kreatiinipitoinen proteiinipatukka

TEHO Sport suklaa + kreatiini palautusjuoma saa kaverin, kun Olvin proteiinipatukkaperhe täydentyy tammikuussa 2017 TEHO Sport Lakritsi + Kreatiini proteiinipatukalla. Kyseessä on markkinoiden ensimmäinen proteiinipatukka, johon on lisätty kreatiinia. Tuote on ulkoasultaan musta, kuten muutkin tuoteperheen plus-sarjan jäsenet.

TEHO Sport Lakritsi + Kreatiini proteiinipatukka (50g) sisältää 17g proteiinia, 1g kreatiinia ja 20g hiilihydraatteja, joista 10g sokereita. Energiaa tuotteessa on 791 kJ/188 kcal

Miksi lisätä kreatiinia proteiinipatukkaan? Kreatiinilisän nauttiminen on hyödyllistä monenlaisissa urheilusuorituksissa. Tämä tärkeä lihasten energianlähde mm. parantaa fyysistä suorituskykyä lyhytkestoisissa lihasvoimaa vaativissa harjoituksissa, lisää räjähtävyyttä nopeissa suorituksissa ja nopeuttaa palautumista aerobisista harjoituksista.

TEHO Sport on kattava valikoima urheiluravinnetuotteita, jotka vievät entistä parempiin suorituksiin ja auttavat palautumaan nopeammin rasituksesta. Sarjan tuotteilla varmistat, että harjoittelusi ei mene hukkaan, oli lajisi sitten painonnosto, jooga tai jalkapallo. Urheiluravinnetuotteissa ei ole yhtä ratkaisua, joka sopisi kaikille. Eri lajeissa tarvitaan erilainen ravinto-ohjelma, ja treenaajilla on myös erilaiset tavoitteet. TEHO Sport tuoteperheestä löydät sopivan ratkaisun niin tankkaamiseen kuin palautumiseen oli kyse sitten mistä tahansa liikuntasuorituksesta.

Tuotekuvat ovat vapaasti ladattavissa Olvin kuvapankissa http://www.olvi.fi/web/extranet/tervetuloa

Lisätiedot: Olvi Oyj, apulaistuotepäällikkö Susanna Rintamäki, puh. 044 738 5268, susanna.rintamaki@olvi.fi

Panimomestari William Gideon Åberg ja rouvansa Onni perustivat panimon Iisalmeen vuonna 1878. Zacharias Topeliuksen hengessä he halusivat tarjota miedompia vaihtoehtoja viinanhimon villitsemille kansalaisille. Tänäkin päivänä Olvi on itsenäinen suomalainen panimo, jonka päätuotemerkkejä ovat OLVI (oluet, vichyt, lonkerot, siiderit ja virvoitusjuomat), Sandels-oluet, FIZZ-siiderit, KevytOlo-kivennäisvedet sekä TEHO-energiajuomat ja TEHO Sport –urheilujuomat. www.olvi.fi