• Olvi Oyj/

Tomi Vuorinen nimitetty Olvi Oyj:n Suomen johtoryhmän jäseneksi 1.3.2023 alkaen, Jette Andersen A/S Bryggeriet Vestfyenin toimitusjohtajaksi 27.2.2023 alkaen

Olvi Oyj                         Johdon muutokset / neuvonantajat 1.3.2023 klo 9.00

Olvin tuotantojohtajana ja Suomen johtoryhmän jäsenenä toiminut Lauri Multanen on siirtynyt Olvi-konsernin tuotantojohtajan tehtäviin 1.1.2023 alkaen.

Olvin uutena tuotantojohtajana 16.1.2023 aloittanut elintarviketieteiden maisteri Tomi Vuorinen on nimitetty Multasen tilalle Olvin Suomen johtoryhmän jäseneksi 1.3.2023 alkaen.

Vuorisella on vahva tausta panimoalalta, myös kansainvälisessä ympäristössä. Hän on työskennellyt vuosina 1999 – 2021 lukuisissa tehtävissä Carlsberg-konsernissa sekä Sinebrychoffilla Suomessa. Ennen Olville siirtymistään Vuorinen toimi Moilas Oy:ssä tuotantojohtajana vastaten laaja-alaisesti koko toimitusketjusta.

Olvi-konsernin A/S Bryggeriet Vestfyenin uudeksi toimitusjohtajaksi on nimitetty 27.2.2023 alkaen Jette Andersen. Andersenilla on vahva tausta elintarvike- ja juomateollisuudesta muun muassa Pernod Richardilla ja Kavlilla.

Patrik Lundell, toimitusjohtaja, puh. 0290 00 1050 tai 050 4775 181

Jakelu: