Magnus Böcker nimitetty OMHEXin toimitusjohtajaksi

Magnus Böcker nimitetty OMHEXin toimitusjohtajaksi OMHEXin hallitus on nimittänyt Magnus Böckerin OMHEXin toimitusjohtajaksi. Jukka Ruuska on nimitetty OMHEXin varatoimitusjohtajaksi. Ruotsalaisen OM:n ja suomalaisen HEXin yhdistymisessä syntynyt OMHEX on johtava markkinapaikkapalvelujen ja transaktioteknologian tarjoaja tehokkaaseen arvopaperikaupankäyntiin. - OMHEXillä on nyt edessään intensiivinen jakso, jonka aikana OM:n ja HEXin tärkeä integraatiotyö ja aiemmin tänä vuonna julkistettu tehostamisohjelma viedään loppuun suunnitelmien mukaisesti. Olen vakuuttunut siitä että Magnus Böcker ja Jukka Ruuska ovat erinomainen johtokaksikko vastaamaan näihin haasteisiin, sanoo Olof Stenhammar, OMHEXin hallituksen puheenjohtaja. - Meillä on edessämme monta kiinnostavaa ja haastavaa tehtävää. Olen iloinen siitä, että hallitus on ilmaissut luottamuksensa minuun OMHEXin eteenpäin kehittäjänä, sanoi Magnus Böcker, OMHEXin toimitusjohtaja. Lisätietoja tai kommentteja antavat: Olof Stenhammar, hallituksen puheenjohtaja +46 8 405 66 42 Anna Eriksson, viestintäjohtaja +46 70 554 52 06 ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/09/04/20030904BIT00060/wkr0001.pdf