EHEL Eläinlääkäriasema on siirtynyt osaksi Omaeläinklinikkaa

Report this content

Riihimäen suurin eläinlääkäriasema EHEL on siirtynyt yrityskaupan myötä osaksi Omaeläinklinikkaa. EHEL Eläinlääkäriasemalla toimii kaikkiaan neljä eläinlääkäriä ja seitsemän eläintenhoitajaa tai muuta työntekijää. Yritysjärjestely ei aiheuta muutoksia eläinlääkärien tai eläintenhoitajien asemaan. Yrityskaupan jälkeen Omaeläinklinikalla on 12 eläinlääkäriasemaa koko Suomen alueella.

”Nyt tehty yritysjärjestely on Omaeläinklinikalle erittäin merkittävä. EHEL on erinomaisesti toimiva ja johdettu eläinlääkäriasema, jolla on vahva asema paikallisesti. Tämän lisäksi saamme mukaan uusia avainhenkilöitä. Jan Ivénin myötä saamme ortopedistä osaamista, joka on meille avuksi erikoisalan kehittämisessä myös muilla eläinlääkäriasemillamme. Marja-Leena Ivén puolestaan tuo meille johtamis- ja kehittämisosaamista. EHEL on hyvä esimerkki siitä, että teemme yritysostoja valikoiden ja perustuen tasoon ja osaamiseen. EHEL tukee erinomaisella tavalla joulukuussa avattavaa kokonaan uutta Hämeenlinnan klinikkaamme”, kertoo Omaeläinklinikan toimitusjohtaja Kustaa Piha.

”On hienoa päästä yhteistyöhön Omaeläinklinikan kanssa. Aiempina vuosina meitä on lähestynyt usea muukin taho, mutta Omaeläinklinikka erottautui myönteisen asenteen ja syvällisen osaamisen perusteella. Eläinlääkärinä minulle on tärkeää, että toimiva johto on kehitysmyönteinen ja ymmärtää eläinlääkäritoiminnan erityisen luonteen. Yritysjärjestelyn myötä saan hienon tilaisuuden hyödyntää ortopedista osaamistani myös muilla eläinlääkäriasemilla ja kouluttaa nuoria eläinlääkäreitä”, sanoo EHEL Eläinlääkäriaseman perustaja ja eläinlääkäri Jan Ivén.

”Olemme EHEL:issä olleet aina kehitysmyönteisiä ja suhtautuneet asiakaskokemukseen vakavasti. Tämän vuoksi on ilo huomata, että Omaeläinklinikka jakaa samat arvot meidän kanssamme. Yritysjärjestelyn myötä voin itse hyödyntää EHEL:in rakentamisessa kertynyttä osaamista ja kokemusta laajemmin. Olen innoissani uudesta mahdollisuudesta”, kertoo EHEL:in toinen perustaja ja eläinlääkäri Marja-Leena Ivén.

Lisätietoja:

Kustaa Piha, toimitusjohtaja, Omaeläinklinikka, puh. 050 359 6835, kustaa.piha@omaelainklinikka.fi

Marja-Leena Ivén, perustaja ja eläinlääkäri, EHEL Eläinlääkäriasema, puh. 050 521 1928, marja-leena.iven@ehel.fi

Omaeläinklinikka on kotimainen ja nopeasti kasvava eläinlääkäripalveluiden tuottaja. Omaeläinklinikalla on 12 eläinlääkäriasemaa ja eläinsairaalaa Helsingissä, Espoossa, Kirkkonummella, Lohjalla, Turussa, Riihimäellä, Tampereella, Jyväskylässä, Kuopiossa ja Savonlinnassa. Konsernin yhteenlaskettu liikevaihto on yli 11 milj. euroa vuodessa ja se työllistää yli 140 työntekijää ja ammatinharjoittajaa. Omaeläinklinikka keskittyy korkeatasoisiin eläinlääkäripalveluihin, eläinten hyvinvointipalveluihin ja myymälätuotteisiin. 24/7 eläinlääkäripäivystys on neljällä paikkakunnalla.

www.omaelainklinikka.fi

Omaeläinklinikka Oy