Kerstin Hessius jättää OMHEXin

Kerstin Hessius jättää OMHEXin Kerstin Hessius, HEX Integrated Markets -divisioonan varatoimitusjohtaja ja Stockholmsbörsenin toimitusjohtaja, jättää yhtiön ja siirtyy Tredje AP-fonden:in (Ruotsin kolmannen kansallisen eläkerahaston) toimitusjohtajaksi. Elokuusta 2001 Stockholmsbörseniä johtanut Kerstin Hessius jättää yhtiön 31. elokuuta 2004. - Haluan kiittää Kerstiniä arvokkaasta työstä Stockholmsbörsenissä sekä onnitella häntä uudesta työstä Tredje AP-fondenin johdossa. Haluan erityisesti nostaa esille Kerstinin työn markkinoiden luottamuksen vahvistamiseksi pörssiä kohtaan sekä pohjoismaisen integraation edistämiseksi. Toivotan Kerstinille onnea hänen uudella urallaan, sanoo Jukka Ruuska, HEX Integrated Markets -divisoonan toimitusjohtaja. - Kolme vuottani Stockholmsbörsenissä ovat olleet erittäin jännittäviä ja olen oppinut paljon. Otan mukaani arvokkaan kokemuksen tehokkaan ja luotettavan pohjoismaisen markkinapaikan kehittämisestä yhdessä kiinnostavien ja asiantuntevien asiakkaiden ja työtovereiden kanssa, sanoo Kerstin Hessius, Stockholmsbörsenin eroava toimitusjohtaja. Lisätietoja tai kommentteja: Jukka Ruuska, HEX Integrated Marketsin toimitusjohtaja +358 9 6166 7200 Kerstin Hessius, HEX Integrated Marketsin eroava varatoimitusjohtaja +46 8 405 68 72 Anna Rasin, viestintäjohtaja +46 8 405 6612 Annika Molander, HEXIM Tukholman viestintäpäällikkö +46 8 405 66 10 OMHEX lyhyesti OMHEX on johtava markkinapaikkapalvelujen ja -ratkaisujen toimittaja tehokkaille arvopaperimarkkinoille. OMHEXin HEX Integrated Markets - divisioona hallinnoi Pohjois-Euroopan suurimpia arvopaperimarkkinoita. Se tarjoaa asiakkailleen Stockholmsbörsenin, HEX Helsingin, HEX Tallinnan ja HEX Riian kautta pääsyn 80 prosenttiin Pohjoismaiden ja Baltian arvopaperimarkkinoista. HEX Integrated Markets hallinnoi myös Suomen, Viron ja Latvian arvopaperikeskuksia. OM Technology -divisioona on maailman johtava transaktioteknologian sekä prosessi- ja ulkoistamispalveluiden tarjoaja maailman rahoitusmarkkinoilla. ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/05/27/20040527BIT00080/wkr0001.pdf