Korjaus herkkyysanalyysiin

Lehdistötiedote 27.8.2004 Korjaus herkkyysanalyysiin OMHEXin osavuosikatsauksissa tammi-maaliskuulta ja tammi-kesäkuulta 2004 on virhe HEX Integrated Marketsin herkkyysanalyysissä, kaupankäyntituottojen jakautumiseen liittyvissä tiedoissa. Virhe on molemmissa raporteissa sivulla 12. Oikeat tiedot ovat seuraavat: Vuoden 2004 ensimmäisellä vuosineljänneksellä 53 prosenttia HEX Integrated Marketsin kaupankäyntituotoista tuli osakekaupasta ja 47 prosenttia johdannaistuotteiden kaupasta sekä selvityksestä. Toisella vuosineljänneksellä 2004 tuotot jakautuivat seuraavasti: 55 prosenttia osakekaupasta ja 45 prosenttia johdannaistuotteista. Lisätietoja antaa ja kysymyksiin vastaa Jakob Håkanson, sijoittajasuhdejohtaja +46 8 405 60 42 ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/08/27/20040827BIT00260/wkr0001.pdf