Kristina Schaumanista OMHEXin uusi talousjohtaja

Kristina Schaumanista OMHEXin uusi talousjohtaja OMHEXin uudeksi talousjohtajaksi (CFO) on tänään nimitetty Kristina Schauman. Kristina seuraa tehtävässä Per Nordbergia, joka jättää yhtiön siirtyäkseen Sandvik AB:n varatoimitusjohtajaksi ja talousjohtajaksi. Kristina työskentelee tällä hetkellä OMHEXin Treasury-osaston johtajana. Hän aloittaa uudessa tehtävässään 1. marraskuuta 2004, jolloin Per Nordberg lopettaa työnsä. - Toivotamme Kristinan tervetulleeksi uudessa tehtävässään talousjohtajana. Hänen arvokas kokemuksensa tulee hyödyttämään OMHEXiä suuresti, sanoo Magnus Böcker, OMHEXin toimitusjohtaja. - Samaan aikaan haluan kiittää Periä arvokkaasta työstä ja toivottaa hänelle onnea uudessa työssään. Talousjohtajana Kristina Schaumanista tulee OMHEXin johtoryhmän jäsen, ja hän raportoi suoraan Magnus Böckerille. Lisätietoja ja kommentteja antaa: Anna Rasin, viestintäjohtaja +46 8 405 66 12 ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/06/23/20040623BIT00140/wkr0001.pdf