OMHEX myy analyysipalvelun toimivalle johdolle

OMHEX myy analyysipalvelun toimivalle johdolle OMHEX järjestelee toimintaansa ja keskittyy ydinliiketoimintaansa. Osana toiminnan uudelleenjärjestelyjä OMHEX luopuu analyysi- ja rahastoraporttipalveluista. OMHEXin HEX Integrated Markets -divisioona jatkaa kuitenkin Rahastoluettelon ylläpitoa ja markkinointia. Analyysi- ja rahastoraporttiliiketoiminnasta luopuminen on nyt toteutettu myymällä vastuu sopimuksista ja asiakkaista OMHEXissä toiminnasta vastanneelle henkilöstölle. Uusi yhtiö jatkaa toimintaa nimellä Sijoitustutkimus Oy, ja sillä on kolme työntekijää. Kaupalla ei odoteta olevan merkittävää vaikutusta OMHEXin tulokseen. Lisätietoja antavat: Jukka Ruuska, varatoimitusjohtaja puh. 6166 7200 Anna Eriksson, viestintäjohtaja puh. +46 8 405 6612 Kalle Kauppila, Sijoitustutkimus Oy puh. 050 5242352 ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/03/18/20040318BIT00150/wkr0001.pdf