OMHEX sulkee Edinburghin toimiston MBO-järjestelyllä

OMHEX sulkee Edinburghin toimiston MBO-järjestelyllä Osana OMHEXin (silloinen OM) 30.6.2003 julkistamaa kustannussäästöohjelmaa OMHEXin toiminnot Edinburghissa on lopetettu ja myyty. Tämä kauppa on nyt saatu päätökseen nk. Management Buy-Out -järjestelyllä (MBO). MBO-järjestelyssä Edinburghin toimintoihin kuuluneet tuotteet Securities Finance ja Settlement myydään mm. Alastair Chisholmille, joka oli silloisen OM:n Securities Finance -liiketoimintayksikön johtaja. Kauppa sisältää tuotteiden Securities Finance ja Settlement ohjelmisto- oikeuksien lisäksi myös vastuun nykyisistä asiakkaista alueella. Uusi yhtiö toimii nimellä 4Sight Financial Software, ja sillä on 15 työntekijää. Lisätietoja ja kommentteja antavat: Anna Eriksson, viestintäjohtaja +46 70 554 52 06 Alastair Chisholm, toimitusjohtaja 4Sight +44 131 557 5522 ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/09/25/20030925BIT00330/wkr0001.pdf