OMHEXin nimitysvaliokunta

OMHEXin nimitysvaliokunta Hallituksen puheenjohtaja Olof Stenhammar ilmoitti yhtiökokouksessa 19.3.2003, että keskusteltuaan yhtiön merkittävien osakkeenomistajien kanssa hän muodostaisi nimitysvaliokunnan ennen vuoden 2004 yhtiökokousta. Nimitysvaliokunnan jäsenet ovat: Eva Halvarsson, johtaja, Teollisuus-, työ- ja viestintäministeriö Olli-Pekka Kallasvuo, johtaja, CFO, Nokia Tom Ruud, Head of Corporate and Institutional Banking, Nordea Olof Stenhammar, hallituksen puheenjohtaja, OM HEX AB (puheenjohtaja) Marcus Wallenberg, toimitusjohtaja, Investor AB Osakkeenomistajat voivat ottaa yhteyttä nimitysvaliokuntaan sähköpostitse (nominationcommittee@omhex.com), postitse (OMHEX, SE-105 78 Stockholm) tai puhelimitse (+46 8 405 60 00, Gerd Linnarsson). Lisätietoja tai kommentteja: Olof Stenhammar, hallituksen puheenjohtaja +46 8 405 66 42 Anna Eriksson, viestintäjohtaja +46 8 405 66 12 ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/11/21/20031121BIT00130/wkr0001.pdf