OMHEXin uusi nimi on OMX

OMHEXin uusi nimi on OMX OM HEX AB, Pohjois-Euroopan suurimman arvopaperimarkkinan omistaja ja transaktioteknologian ja ulkoistamispalvelujen johtava toimittaja, on osana uutta brändistrategiaansa muuttanut nimensä OMX AB:ksi. Asiasta päätti tänään yhtiön ylimääräinen yhtiökokous Tukholmassa. Uuden brändistrategian tärkeitä osia ovat selkeä rakenne sekä kaikkia OMX:n toimintoja yhdistävä yhteinen pääbrändi, OMX. Selkeä rakenne auttaa markkinoita ymmärtämään OMX:n monitahoista toimintaa ja yhtiön tarjoamia etuja. OMX:n toiminta on jaettu kahteen divisioonaan: · OMX Exchanges hallinnoi Pohjoismaisia ja Baltian osakemarkkinoita - Tukholman, Helsingin, Tallinnan, Riian ja Vilnan pörssejä sekä Suomen, Viron ja Latvian arvopaperikeskuksia. Kaikki nämä pörssit ja arvopaperikeskukset säilyttävät virallisen nimensä, mutta niitä ei markkinoida erillisinä brändeinä. · OMX Technology on rahoitusalan instituutioiden kuten pankkien, arvopaperivälittäjien, pörssien, selvitysyhteisöjen ja arvopaperikeskusten globaali kumppani. OMX Technology tarjoaa asiakkailleen transaktioteknologiaa sekä käsittely- ja ulkoistamispalveluja. "OMX:n uutta brändirakennetta kehitettäessä keskityimme sen ainutlaatuisen arvon määrittelemiseen ja selventämiseen. Näin voimme täyttää asiakkaille ja markkinoille lupauksemme tehokkaista arvopaperimarkkinoista", sanoi OMX:n toimitusjohtaja Magnus Böcker. Nimenmuutoksen seurauksena ja osana Pohjoismaiden ja Baltian markkinoiden yhdentymistä OMX-indeksin nimi muuttuu marraskuussa OMX30:ksi. Samalla muuttuu myös HEX25-indeksin nimi. Uusi nimi on OMXH25. OMX:n uusi internet-osoite on 1. syyskuuta alkaen www.omxgroup.com ja uudet sähköpostiosoitteet ovat muodossa etunimi.sukunimi@omxgroup.com. Lisätietoja ja kommentteja antavat: Bo Svefors, johtaja, Marketing & Communications +46 8 405 6118 Anna Rasin, viestintäjohtaja +46 8 405 6612 ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/08/31/20040831BIT00170/wkr0001.pdf