Carl Lamm listautuu Pohjoismaiseen Pörssiin Tukholmassa

Carl Lamm on listautunut tänään Tukholman Pörssiin. Carl Lamm on Pohjoismaisen Pörssin 65.* listautuja tänä vuonna.

Carl Lamm AB on dokumentti- ja tietojenhallintalaitteistojen jakelija ja jälleenmyyjä. Myynti hoidetaan omien keskusten, yhteistyökumppaneiden ja vähittäiskauppiaiden kautta. Yhtiö keskittyy IT-toimialaan ja tarjoaa ratkaisuja erilaisiin IT-ympäristöihin. Carl Lammilla on laatu- ja ympäristösertifikaatti.

– On ilahduttavaa toivottaa Carl Lamm Pohjoismaiseen Pörssiin. Carl Lammin yhtiöittäminen Scribonasta antaa sijoittajille kaksi erillistä sijoituskohdetta, toteaa johtaja Jenny Rosberg OMX:n yhtiöpalveluista.

Carl Lammin toimitusjohtaja Hans Johanssonin haastattelun voi katsoa Pohjoismaisen Pörssin www-sivuilta osoitteessa www.omxgroup.com/nordicexchange. Valokuvat ovat osoitteessa www.omxgroup.com/nordicexchange/marketnews/corporateactions/listings.

Carl Lammin pörssierä on 200 ja kaupankäyntitunnus CLAM. Yhtiö toimialana on Kulutustavarat ja
–palvelut. Markkina-arvoltaan yhtiö lukeutuu pieniin yhtiöihin (Small Cap).

Lisätietoja:

Ulrika Areskog, OMX Nordic Exchange, Tukholma +46 8 405 63 76

Tietoa OMX:stä
OMX on johtava arvopaperikaupan ammattilainen. Kööpenhaminassa, Tukholmassa, Helsingissä, Tallinnassa, Riiassa ja Vilnassa olevan Pohjoismaisen Pörssin kautta OMX tarjoaa pääsyn noin 80 prosenttiin Pohjoismaiden ja Baltian arvopaperimarkkinoista. Integroidut teknologiaratkaisut kattavat arvopaperikaupan koko ketjun ja mahdollistavat tehokkaat kaupankäyntitapahtumat pörsseissä, selvitysyhteisöissä, arvopaperikeskuksissa ja eri rahoituslaitoksissa kaikkialla maailmassa. OMX on listattu Pohjoismaisessa Pörssissä Tukholmassa, Helsingissä ja Kööpenhaminassa. Lisätietoja on Internetissä osoitteessa www.omxgroup.com.

*35 yhtiötä on Helsingin, Tukholman, Kööpenhaminan, Riikan, Tallinnan ja Vilnan pörssien päälistoilta sekä 30 vaihtoehtoiselta First North -markkinapaikalta.