Fondsmæglerselskabet af 2004 A/S välittäjäksi Pohjoismaiseen Pörssiin

Fondsmæglerselskabet af 2004 A/S (FMS 04) on hyväksytty välittäjäksi Kööpenhaminan Pörssiin. Yhtiö aloitti toimintansa osakemarkkinoilla 22. marraskuuta.

FMS 04 voi käydä kauppaa tanskalaisilla osakkeilla päämarkkinoilla ja vaihtoehtoisella First North -markkinapaikalla Tanskassa. Lisäksi FMS 04 voi käydä kauppaa Kööpenhaminan Pörssiin listatuilla sijoitustodistuksilla. Yhtiö ei ole aiemmin toiminut välittäjänä pörssissä.

– Olemme iloisia, että FMS 04 on tullut Pohjoismaisen Pörssin jäseneksi Kööpenhaminassa. Yhtiö on uusi ja mielenkiintoinen, ja pidämme jäsenyyttä merkkinä markkinoidemme vetovoimasta, Kööpenhaminan Pörssin toimitusjohtaja Jan Ovesen sanoo.

– Uskomme, että kaltaistamme toimijaa tarvitaan markkinoilla. Liiketaju ja useiden vuosien kokemus rahoitusmaailmasta ovat hyödyksi asiakkaillemme. Tarjoamme räätälöityjä tuotteitamme ja palveluitamme asiaankuuluvan viestinnän avulla, Fondsmæglerselskabet af 2004 A/S:n LD Markets -apulaisjohtaja ja kaupankäynnin johtaja Marlene Nørgaard toteaa.

Pohjoismaisella Pörssillä on 153 välittäjää 13 eri maassa.