Griffin III Berlin A/S listautuu Pohjoismaiseen Pörssiin

Pohjoismaisella Pörssillä on tänään ilo toivottaa omaisuussijoitusyhtiö Griffin III Berlin A/S Kööpenhaminan Pörssiin. Yhtiö on tämän vuoden 81.* listautuja Pohjoismaisessa Pörssissä.

Vuodesta 1993 Griffin-konserni on ollut Tanskan johtavia yksityissijoittajien omaisuussijoitusyhtiöitä. Yhtiö on lanseerannut yli 100 sijoitusprojektia. Kokenut omaisuussijoitusyhtiö Griffin III Berlin A/S:n palvelut on suunnattu henkilöille, jotka haluavat sijoittaa liiketiloihin. Yhtiön tavoitteena on, että jokainen yhtiön kautta tehty sijoitus on menestyksekäs.

– On palkitsevaa saada toivottaa tervetulleeksi 81. yhtiö Pohjoismaiseen Pörssiin. Griffin III Berlin A/S tuo mukanaan arvokkaan panoksen Rahoitus-toimialalle, jolle on listautunut 146 yhtiötä, Kööpenhaminan Pörssin toimitusjohtaja Jan Ovesen kertoo.

Griffin III Berlinin pörssierä on 5 000 ja kaupankäyntitunnus GRFBER B. Yhtiö kuuluu Rahoitus-toimialalle. Markkina-arvoltaan yhtiö kuuluu pieniin yhtiöihin (Small Cap).