Nederman listautuu Pohjoismaiseen Pörssiin

Nederman, Teollisuustuotteet ja -palvelut -toimialaan kuuluva markkina-arvoltaan pieni yhtiö, on listautunut tänään Tukholman Pörssiin. Nederman on tämän vuoden 22.* listautuja Pohjoismaisessa Pörssissä.

Nederman tarjoaa tuotteita ja järjestelmiä pölyn, savun ja pakokaasujen poistamiseen sekä laitteita teolliseen puhdistukseen. Nedermanin tuotteita ja järjestelmiä markkinoidaan 24 maassa sijaitsevan tytäryhtiön sekä 50 maassa olevan asiamiehen ja jälleenmyyjän kautta. Konsernilla on noin 540 työntekijää.

– On hyvin ilahduttavaa toivottaa Nederman tervetulleeksi OMX:n Pohjoismaiseen Pörssiin. Nedermanin listautuminen tuo sijoittajille arvokkaan lisän Teollisuustuotteet ja palvelut -toimialalle, OMX:n yhtiöpalveluiden johtaja Jenny Rosberg sanoo.

Valokuvat ovat katsottavissa listautumistilaisuuden jälkeen osoitteessa www.omxgroup.com/nordicexchange/marketnews/corporateactions/listings.

Nedermanin pörssierä on 100 ja kaupankäyntitunnus NMAN. Nederman kuuluu Teollisuustuotteet ja -palvelut -toimialalle ja markkina-arvoltaan pieniin yhtiöihin.

Lisätietoja:
Jonas Rodny, OMX Pohjoismainen Pörssi
+46 8 405 72 67

*8 yhtiötä on Pohjoismaisen Pörssin päämarkkinoilta ja 14 Pohjoismaisen Pörssin vaihtoehtoiselta First North -markkinapaikalta.