OMX AB:n nimitysvaliokunta

OMX AB:n nimitysvaliokunta OMX:n varsinaisessa yhtiökokouksessa 25.3.2004 tehdyn päätöksen mukaisesti ilmoitamme, että neljän suurimman osakkeenomistajan edustajista koostuva OMX AB:n nimitysvaliokunta on perustettu. Valiokuntaan kuuluu lisäksi OMX:n hallituksen puheenjohtaja. Nimitysvaliokunta muun muassa valmistelee ehdotuksen yhtiön hallituksen koostumuksesta, joka esitetään hyväksyttäväksi seuraavalle varsinaiselle yhtiökokoukselle. Nimitysvaliokunnan jäsenet ovat: Eva Halvarsson, johtaja, Teollisuus-, työ- ja viestintäministeriö KG Lindvall, hallituksen jäsen, Robur Fonder Tom Ruud, Head of Corporate and Institutional Banking, Nordea Olof Stenhammar, hallituksen puheenjohtaja, OMX AB (puheenjohtaja) Marcus Wallenberg, toimitusjohtaja, Investor AB Mikäli OMX:n suurimmissa osakkeenomistajissa tapahtuu muutoksia, nimitysvaliokuntaa muutetaan vastaavasti. Osakkeenomistajat voivat ottaa yhteyttä nimitysvaliokuntaan sähköpostitse (nomination.committee@omxgroup.com), postitse (OMX, SE-105 78 Stockholm) tai puhelimitse (+46 8 405 6000, Gerd Linnarsson). Lisätietoja: Anna Rasin, viestintäjohtaja +46 8 405 66 12 ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Observer Tiedotepalvelu, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/11/08/20041108BIT21230/wkr0001.pdf