OMX aloittaa kumppanuusneuvottelut verkoista ja tietokonekeskuksista

Johtava pörssitoiminnan asiantuntija OMX aloittaa neuvottelut yhtiön ulkoisten verkkotoimintojen ja tietokonekeskusten ulkoistamisesta. Verkko-toimintojen ja tietokonekeskusten johtamiseen erikoistunut palveluntarjoaja vahvistaa OMX:n kykyä tarjota täyden palvelun ratkaisuja ja kasvaa kansainvälisesti.

Arvioituaan useiden mahdollisten palveluntarjoajien ehdotuksia OMX on päättänyt aloittaa neuvottelut Verizonin kanssa.

– OMX jatkaa edelleen ensisijaisena sopimusosapuolena ja tarjoaa laajan valikoiman IT-palveluja pörsseille, selvitysyhteisöille ja arvopaperikeskuksille eri puolilla maailmaa. Olemme vakuuttuneita, että nykyiset asiakkaat hyötyvät tästä kumppanuudesta maailmanlaajuisesti, OMX:n Market Technology -liiketoiminta-alueen johtaja Markus Gerdien sanoo.

Osapuolet eivät ole tehneet sitovia sopimuksia, ja OMX:n ulkoistamissuunnitelmista neuvotellaan lopullisen sopimuksen yhteydessä. Taloudelliset yksityiskohdat julkaistaan myös lopullisen sopimuksen yhteydessä.