OMX:n osavuosikatsaus tammi–kesäkuu 2005

• Liikevaihto tammi–kesäkuussa 2005 oli 1 513 (1 674) miljoonaa kruunua. • Liikevoitto oli 415 (517) miljoonaa kruunua, edellisvuoden tulokseen sisältyi pääomatuloa 119 miljoonaa kruunua. • Oikaistu liikevoitto oli 415 (398) miljoonaa kruunua. • Tulos rahoituserien jälkeen oli 382 (510) miljoonaa kruunua. • Tulos verojen jälkeen oli 205 (372) miljoonaa kruunua. • Osakekohtainen tulos oli 1,76 (3,21) kruunua. • Kööpenhaminan Pörssin yhdistäminen OMX:ään. • Kaupankäynti OMX Exhangesin omistamissa pörsseissä kasvoi. • Uutta front office -ympäristöä koskeva yhteistyö käynnistettiin Orc Sofwaren kanssa. Liitteenä on OMX:n osavuosikatsaus tammi–kesäkuu 2005. Osavuosikatsaus löytyy myös osoitteesta www.omxgroup.com. Lehdistö- ja analyytikkotilaisuus pidetään tänään klo 11.00 Ruotsin aikaa OMX:n pääkonttorissa osoitteessa Tullvaktsvägen 15 (Frihamnen), Tukholma. Tilaisuutta voi seurata puhelimitse soittamalla seuraaviin numeroihin: Ruotsi +46 8 505 201 10, Iso-Britannia +44 207 162 0083, Yhdysvallat +1 334 323 6201. Toimitusjohtaja Magnus Böcker ja talousjohtaja Kristina Schauman esittelevät osavuosikatsauksen englanniksi.