OMX:n osavuosikatsaus tammi–syyskuu 2005

• Tammi-syyskuun liikevaihto oli 2 289 (2 330) miljoonaa kruunua. • Liikevoitto oli 647 (670) miljoonaa kruunua, edellisvuoden tulokseen sisältyi myyntivoittoa 119 miljoonaa kruunua. • Oikaistu liikevoitto oli 647 (551) miljoonaa kruunua. • Tulos rahoituserien jälkeen oli 591 (644) miljoonaa kruunua. • Tulos verojen jälkeen oli 356 (464) miljoonaa kruunua. • Osakekohtainen tulos oli 3,03 (3,99) kruunua. • Kaupankäynti OMX Exchangesin pörsseissä oli vilkasta. • Uusi pörssilista esiteltiin. • OMX Technologyyn kuuluvan Banks & Brokers –liiketoiminta-alueen myynti on suunnitteilla. Liitteenä on OMX:n osavuosikatsaus tammi–syyskuulta 2005. Osavuosikatsaus löytyy myös osoitteesta www.omxgroup.com. Lehdistö- ja analyytikkotilaisuus pidetään tänään klo 11.00 Ruotsin aikaa OMX:n pääkonttorissa osoitteessa Tullvaktsvägen 15 (Frihamnen), Tukholma. Tilaisuutta voi seurata puhelimitse soittamalla seuraaviin numeroihin: Ruotsi +46 8 505 201 10, Iso-Britannia +44 207 162 0083, Yhdysvallat +1 334 323 6201. OMX:n toimitusjohtaja Magnus Böcker ja talousjohtaja Kristina Schauman esittelevät osavuosikatsauksen englanniksi.