Rejlerkoncernen listautuu Pohjoismaiseen Pörssiin

Rejlerkoncernen listautuu tänään Tukholman Pörssiin. Rejlerkoncernen on 95.* Pohjoismaiseen Pörssiin listautuja tänä vuonna.

Rejlerkoncernen AB on tekniikan alan konserni, joka tarjoaa sähkötekniikka-, energia-, automaatio-, informaatioteknologia-, telekommunikaatio- ja koneenrakennuspalveluja. Yhtiön kotimarkkinoihin kuuluvat Pohjoismaiden ja Itämeren alue, joita Rejlerkoncernen pitää luonnollisina kasvumarkkinoinaan.

– On ilahduttavaa toivottaa Rejlerkoncernen tervetulleeksi Pohjoismaiseen Pörssiin. Yhtiön listautuminen antaa sijoittajille arvokkaan lisän Teollisuustuotteet ja -palvelut -toimialalla, OMX:n yhtiöpalveluiden johtaja Jenny Rosberg sanoo.

Valokuvat listautumistilaisuudesta ovat katsottavissa osoitteessa www.omxgroup.com/nordicexchange/marketnews/corporateactions/listings.
Rejlerkoncernen-yhtiön pörssierä on 200 ja kaupankäyntitunnus REJL B. Rejlerkoncernen kuuluu Teollisuustuotteet ja -palvelut toimialalle ja markkina-arvoltaan pieniin yhtiöihin (Small Cap).

Lisätietoja:

Ulrika Areskog, OMX Nordic Exchange +46 8 405 63 76

Tietoa OMX:stä | OMX on johtava arvopaperikaupan ammattilainen. Pohjoismaisen Pörssin kautta OMX tarjoaa pääsyn noin 80 prosenttiin Pohjoismaiden ja Baltian arvopaperimarkkinoista. Pohjoismainen Pörssi –termi ei ole yhtiön virallinen nimi, sitä käytetään ainoastaan markkinoinnissa. Termi kuvaa kokonaisuutta, jonka muodostavat Helsingin Pörssi, Kööpenhaminan Pörssi, Tukholman Pörssi, Islannin Pörssi, Tallinnan Pörssi, Riian Pörssi ja Vilnan Pörssi. Integroidut teknologiaratkaisut kattavat arvopaperikaupan koko ketjun ja mahdollistavat tehokkaat kaupankäyntitapahtumat 60 pörssissä yli 50 maassa. OMX kuuluu Pohjoismaisen Pörssin Rahoitus-toimialan suuriin yhtiöihin (Large Cap). Lisätietoja on osoitteessa www.omxgroup.com.

___________________________________
*51 yhtiötä Tukholman, Helsingin, Kööpenhaminan, Riian, Tallinnan ja Vilnan päälistoilta ja sekä 44 vaihtoehtoiselta First North -markkinapaikalta.