SRV listautuu Pohjoismaiseen Pörssiin

Kaupankäynti SRV Oyj:n osakkeilla alkaa tänään 12.6.2007 Helsingin Pörssissä. SRV on tämän vuoden 33. listautuja Pohjoismaisessa Pörssissä. SRV:n toimiala on Teollisuustuotteet ja -palvelut. Markkina-arvoltaan yhtiö lukeutuu keskisuuriin yhtiöihin (Nordic Mid Cap).

SRV Yhtiöt Oyj on johtava projektinjohtourakoitsija ja kiinteistöhankkeiden kehittäjä Suomessa. Yhtiö kehittää ja rakentaa liike- ja toimitiloja, asuntoja, teollisuus-, logistiikka- ja kalliorakennuskohteita sekä yritys- ja asuinalueita Suomessa sekä Venäjällä ja Baltiassa. SRV on rakennushankkeiden toteuttaja, jonka palveluihin kuuluvat hanke- ja kiinteistökehitys, investointisuunnittelu sekä suunnittelu ja rakentaminen. Vuonna 2006 SRV:n liikevaihto oli 479,5 miljoonaa euroa. Yhtiön palveluksessa on noin 700 henkeä.

– Toivotamme SRV:n lämpimästi tervetulleeksi Pohjoismaiseen Pörssiin Helsinkiin. SRV vahvistaa entisestään Teollisuustuotteet ja -palvelut -toimialaamme, ja uskomme, että yhtiö on uusi mielenkiintoinen vaihtoehto sijoittajille, Helsingin Pörssin toimitusjohtaja Jouni Torasvirta toteaa.

SRV:n kaupankäyntitunnus on SRV1V (ISIN-koodi: FI0009015309). Yhtiö kuuluu Teollisuustuotteet ja -palvelut -toimialaan (alatoimiala: Rakennustoiminta ja -suunnittelu) ja markkina-arvoltaan keskisuuriin yhtiöihin.