Tervetuloa Nordic Investment Meeting -sijoittajatapaamiseen Tukholmaan 7.–8.11.2006

OMX Nordic Exchange järjestää 7.–8. marraskuuta neljännen Nordic Investment Meeting
-sijoittajatapaamisen Tukholmassa. Sijoittajat, analyytikot ja toimittajat voivat tutustua tapahtumassa pohjoismaisiin yhtiöihin, joiden toimialana on teollisuustuotteet ja -palvelut tai informaatioteknologia. OMX toivoo tapahtuman tukevan erityisesti pienten ja keskisuurten yhtiöiden tunnettuutta ja näkyvyyttä pohjoismaisilla arvopaperimarkkinoilla.

Aika: 7.11. klo 10 Ruotsin aikaa ja 8.11. klo 9 Ruotsin aikaa.
Paikka: OMX Nordic Exchange, Tullvaktsvägen 15, Tukholma. Puh. +46 8 405 6000.
VP.: Ilmoittautuminen sähköpostitse viimeistään 6.11. jari.mether@omxgroup.com

OMX Nordic Investment Meeting -sijoittajatapaamisessa Tukholmassa voi tutustua Pohjoismaisen Pörssin listayhtiöihin, jotka toimivat teollisuustuotteet ja -palvelut tai informaatioteknologian aloilla. Kahden päivän aikana toimintojaan esittelee yhteensä 18 listayhtiötä, joista 10 on suomalaista, 4 ruotsalaista ja 4 tanskalaista.

Sijoittajatapaamisen ensimmäisenä päivänä toimintojaan esittelee yhdeksän yhtiötä. Näistä kahdeksan kuuluu Teollisuustuotteet ja palvelut -toimialaan sekä yksi Kulutustavarat ja palvelut
-toimialaan. Toisena päivänä esillä on yhdeksän IT-alan yhtiötä.

Yleisesittelyn lisäksi yhtiöiden edustajat vastaavat yleisön kysymyksiin. Sijoittajilla, analyytikoilla ja toimittajilla on myös mahdollisuus kahdenvälisiin tapaamisiin yhtiöiden kanssa. Esityskieli on englanti.

Yhtiöesittelyä voi seurata myös OMX:n www-sivuilla reaaliaikaisesti tai tallenteena jälkikäteen osoitteessa www.omxgroup.com/nordicexchange/investmentmeeting.

Tapahtuman aikataulu ja mukana olevat listayhtiöt edustajineen käyvät ilmi ohessa olevasta ohjelmasta.