Wiener Börse jatkaa sopimustaan OMX Technologyn kanssa

Itävallan osake- ja johdannaispörssi Wiener Börse on tänään allekirjoittanut kaupankäyntiteknologiaa ja -ratkaisuja toimittavan OMX Technologyn kanssa sopimuksen CLICK™-kaupankäyntijärjestelmän ja SECUR™-selvitysjärjestelmän tukisopimuksen jatkamisesta viidellä vuodella. Wiener Börse on yksi OMX Technologyn ensimmäisistä asiakkaista. Pörssi alkoi käyttää CLICK-järjestelmää futuuri- ja optiokaupankäynnissä jo vuonna 1991. SECUR-selvitysjärjestelmä otettiin Wiener Börsessä käyttöön vuonna 1996. "Olemme erittäin iloisia siitä, että Wiener Börse halusi jatkaa sopimustaan. Uskolliset ja tyytyväiset asiakkaat ovat meille paras mahdollinen laadun tunnusmerkki, ja pyrimme myös jatkossa parhaamme mukaan kehittämään yhteistyötämme Wiener Börsen kanssa", sanoo OMX Technologyn toimitusjohtaja Klas Ståhl. Lisätietoja antavat: Klas Ståhl, toimitusjohtaja, OMX Technology +46 8 405 60 35 Anna Rasin, viestintäjohtaja +46 8 405 66 12