Mercedes-Benz –autokuvat koristavat ja suojaavat matkapuhelimia

Report this content

On Pack Promotions Finlandin (www.onpackpro.com) toteuttama yhteistyökampanja Mercedes-Benzin ja DesignSkins -lifestyle palvelun välillä antaa autoihmisille mahdollisuuden tuunailla erilaisia tuotteita mitä kauneimmilla Mercedeksen autokuvilla.

Kampanja yhdistetään Mercedes-Benzin lumilautahenkiseen ja nuorekkaaseen talvikiertueeseen, joka järjestetään ympäri Suomea viikoilla 311. Talvikiertueella jaetaan lahjakortteja, joilla voi tehdä ilmaiseksi kännykkään DesignSkins® -kuoret Mercedes-Benz -autokuvista.

DesignSkins yhteistyö sopii meille mainiosti, sillä olemme nuorentaneet kohderyhmäämme 25+ ikäisiin ja ylipäänsä mallistomme tulee puhuttelemaan jatkossa nuorempia ja uusia käyttäjiä. Näiden tuotteiden kanssa olemme molemmat ajan hermolla, Mercedes-Benzin markkinointipäällikkö Tiina Lunqvist kuvailee yhteistyökampanjaa.

Ihan kaikki eivät lahjakorttia saa. Kiertueella kannattaa liittyä Driver Clubiimme. Vanhojen jäsenten tulee päivittää tietonsa netissä etusetelin saamiseksi, ohjeistaa Lunqvist.

Upeat suojakuoret kännykkääsi, kannettavaasi jne. teet Mercedes-Benzin A-konseptin, SLS AMG ja C63 AMG autojen kuvista DesignSkins® -palvelun avulla.

Näin teet itsellesi Mercedes-Benz kuoret

1. Mene osoitteeseen www.DesignSkins.fi
2. Valitse laite tai esine, jolle haluat antaa uuden johtotähti-ilmeen. Esimerkiksi valitse kännykät ja etsi oma puhelimesi merkki ja malli valikoimasta.
3. Valitse Ajoneuvot designkategoria ja haluamasi Mercedes-Benz -kuva. Kuva asettuu automaattisesti kännykkäsi ympärille, näyttäen lopputuloksen.
4. Tilaa tuote – helppoa!

Mercedes-Benz kuvilla voit tehdä minkä tahansa DesignSkins® -tuotteen. Tuotteet valmistetaan Saksassa ja hinnat ovat 9,95 € - 54,95 € tuotteesta ja koosta riippuen.

Mikä on DesignSkins®?

DesignSkins.fi on uudenlainen lifestyle-palvelu, joka tekee esineiden personoinnista helppoa. Alun perin kännyköiden ja kannettavien suojapinnaksi suunniteltu erikoistarramateriaali sopii lähes kaikkien tavaroiden personointiin kuten matkapuhelinten, kannettavien, Mp3-soittimien, huonekalujen, pesukoneiden, jääkaappien jne. DesignSkins.fi sisältää lähes kaikki tunnetuimmat matkapuhelin- ja tietokonemallit sekä laajan valikoiman muita tuotteita – yhteensä yli 1.000 tuotetta personoitavaksi. Nimensä mukaisesti DesignSkins® luo esineille ylimääräisen, tyylikkään ”ihon”, joka suojaa esineitä naarmuilta, lialta ja muilta kulumisen jäljiltä.

DesignSkins® tuunaa myös autoja

Saksassa DesignSkins® ja Mercedes-Benz ovat yhteistyössä rakentamassa kokonaisen auton tuunaustyökalua. Ajoneuvot tuotekategoriassa on valmistumassa Smart-työkalu, jonka käyttöönotto on mahdollista lähi aikoina. Tiedotamme asiasta myöhemmin lisää.

DesignSkins -vinyylimateriaali sopii myös autojen tuunaamiseen. DesignSkins.fi sivuilta löydät oman kategorian autojen tuunaamiselle. Tuotekategorioista Ajoneuvot voit valita neliön, suorakulmion tai ympyrän muodon ja sinulle sopivan koon. DesignSkins® on superohutta ja huippulaadukasta, mikä tekee siitä erittäin helppokäyttöisen. Liimapinnassa olevien erityisten ilmakanaviensa ansiosta DesignSkins® kiinnittyy helposti ja nopeasti. Ne eivät koskaan jätä pintaan kuplia, ja lähtevät irti hetkessä jälkiä jättämättä. Käytön jälkeen pinta näyttää yhtä uudelta ja kiiltävältä, kuin se oli ennen DesignSkins® -kuoren kiinnittämistä!

Lisätiedot ja kuvapyynnöt:

OnPackPromotions

toimitusjohtaja Tomi Hölsö

tomi@onpackpro.com

www.onpackpro.com

www.DesignSkins.fi

On Pack Promotions on vuonna 2008 perustettu pohjoismainen yritys, joka suunnittele ja toteuttaa erilaisia myynninedistämiskampanjoita. Yritys kehittää ja markkinoi innovatiivisia tuotepakkauskonsepteja, joita DesignSkins® lifestyle-palvelu edustaa. Muita OPP:n konsepteja ovat mm. IHANA- ja HokkusPokkus-juomat.

Avainsanat: