Joensuun Onninen Express -myymälä uusiin tiloihin maanantaina 11.6.

ONNISEN LEHDISTÖTIEDOTE 6.6.2018

Onninen avaa Joensuussa uudenaikaisen Onninen Express -myymälän maanantaina 11. kesäkuuta.

Uusi toimipaikka sijaitsee asiakkaiden kannalta entiseen myymälään nähden paremmin saavutettavalla paikalla, Kaltimontie 10:ssä. Tiloissa on aiemmin toiminut Kespro. Nykyinen Kuurnankatu 26:n Onninen Express -myymälä on muuton vuoksi kiinni 7.–8. kesäkuuta.

– Panostamme Onnisella liikepaikkojemme sijaintiin, laajaan tuotevalikoimaan sekä asioinnin helppouteen. Joensuun uudessa myymälässä ammattilaisen asiointi on nopeaa ja vaivatonta. Tilaa myymälässä on noin 1 200 neliömetriä, ja sen tuotevalikoima kattaa noin 10 000 LVI-, sähkö- ja kylmäalan tuotetta. Erityisesti työvälineitä on valikoimassa entistä enemmän. Toimipaikan asiakaspalvelusta vastaa 19 ammattilaisen henkilökunta, kertoo Onninen Express -myymälöiden johtaja Kimmo Huttunen.

Tervetuloa tutustumaan!

Onninen Express Joensuu
Kaltimontie 10, 80130 Joensuu
Noutomyynti: 0204 85 5617
Avoinna: ma-pe 7.00–16.00
Sijainti kartalla

Onninen Express -myymälät ovat LVI-, sähkö- ja kylmäalan ammattilaisten noutotukkuja, joita on Suomessa yhteensä 52.

LISÄTIETOJA:

Johtaja Kimmo Huttunen, Onninen Express -myymälät, puh. 050 536 5113

Onninen
Onninen tarjoaa kattavan valikoiman tuotteita ja palvelukokonaisuuksia urakoitsijoille, teollisuudelle, infra-alan toimijoille ja jälleenmyyntiasiakkaille. Olemme vahva kumppani yritysasiakkaille ja tavarantoimittajille koko maan kattavan myyntiverkoston, tehokkaan logistiikan ja monikanavaisen asiakaskokemuksen kautta. Olemme toimineet alalla vuodesta 1913. Työllistämme Suomessa noin 1 200 henkilöä ja toimipaikkaverkostomme käsittää 52 Onninen Express -myymälää.

Onninen ja K-Rauta ovat osa K-ryhmän kansainvälistä rakentamisen ja talotekniikan kaupan toimialaa. Rakentamisen ja talotekniikan kauppa toimii kahdeksassa maassa ja se työllistää yhdessä K-kauppiaiden kanssa kansainvälisesti yli 18 000 alan ammattilaista. Toimialan vähittäismyynti oli 4,6 miljardia euroa vuonna 2017.

www.onninen.fi
www.kesko.fi